18
قدرشناسی به شیوه سوگل

ثمودی: حمایت مهرسان، انگیزه امروز حضورم در اسکواش است

  • کد خبر : 48405
  • 27 مرداد 1399 - 10:07
ثمودی: حمایت مهرسان، انگیزه امروز حضورم در اسکواش است
سوگل ثمودی ملی پوش اسکواش ایران می‌گوید از این که یک اسکواش باز است راضی است و حمایت مهرسان انگیزه امروز حضورم در اسکواش است.

سوگل ثمودی در گفتگو با رسانه دختران قهرمان ایرانآی دبلیو اسپورتس” درباره جایگاه اسکواش ایران گفت: گرچه اسکواش زنان ایران به اندازه کافی برای عموم شناخته شده نیست اما نسل کنونی اسکواش، نسلی با استعداد هستند و آینده اسکواش با توجه به نگاه حمایتی امروز و استفاده از تجربیات گذشته، روشن است.

او ادامه داد: سال‌ها در تیم ملی اسکواش حضور داشته‌ام و نقطه شروع من در این رشته به دوران نوجوانی‌ام بازمی‌گردد اما از مسیری که انتخاب کردم راضی‌ام و امروز اسکواش ایران به لطف حامیان خود فرصت حضور در PSA را دارد، در بازی‌های آسیایی اخیر شرکت داشته و دختران اسکواش ایران می‌توانند دست به کارهای بزرگی بزنند.

ملی پوش شاخص اسکواش ایران در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون در ورزش در موقعیتی قرار گرفته که احساس ناامیدی کند گفت: این شرایط در زندگی هر ورزشکاری پیش می‌آید و گاهی ورزشکار تحت فشار مشکلات و بی انگیزگی‌ها قرار می‌گیرد اما امروز، حضور باشگاه مهرسان در عرصه اسکواش زنان و حمایت گسترده و حرفه‌ای از ملی پوشان انگیزه من برای ایستادن، تمرین کردن و مسابقه دادن است.

او اظهار کرد: یک ورزشکار نیاز دارد در باشگاه یا مجموعه‌ای باشد که برای او ارزش قائل شوند. این ارزش فقط مادی نیست بلکه حفظ احترام و منزلت ورزشکار جایگاه مهمی دارد و به همین دلیل است که از بودن در مهرسان احساس خوبی دارم.

ثمودی که بخشی از تیم قهرمان مهرسان در لیگ اسکواش بانوان به حساب می‌آید تاکید کرد اسکواش به حمایت و پشتیبانی همه جانبه نیاز دارد و دیده شدن اسکواش، ارزش و اعتبار این رشته و تیم ملی را در صحنه ورزش ایران بالا خواهد برد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48405
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.