دو دریاچه برای تمرین قایقرانان لرستان اختصاص یافت | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13
رحمتی: مشکل رختکن داریم

دو دریاچه برای تمرین قایقرانان لرستان اختصاص یافت

  • کد خبر : 48448
  • 28 مرداد 1399 - 11:35
دو دریاچه برای تمرین قایقرانان لرستان اختصاص یافت
عضو تیم ملی کانوپولو بانوان می‌گوید: اختصاص دو دریاچه در سطح شهر خرم‌آباد برای تمرین به هیئت قایقرانی لرستان اقدام ارزشمندی است اما از لحاظ زیرساختی مشکلاتی داریم.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “آی دبلیو اسپورتس” صبا رحمتی خاطرنشان کرد: هفته گذشته با همکاری شهرداری خرم‌آباد و تلاش سرپرست‌های هیئت قایقرانی لرستان و خرم‌آباد تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد که هیئت قایقرانی استان در مدت یک سال به‌طور رایگان از دو دریاچه شاپوری و کیو برای تمرین استفاده کند.

وی ادامه داد: این اقدام بسیار ارزشمندی است که دو دریاچه در سطح شهر خرم‌آباد برای هیئت قایقرانی فعال شود اما نیاز است از لحاظ زیرساختی نیز شرایط مناسب فراهم شود.

رحمتی با اشاره به نبود رختکن تصریح کرد: قایقرانی چون در فضای باز انجام می‌شود در این شرایط کرونایی‌ علاقه‌مندان زیادی دارد اما بدون رختکن کار سخت است. حتی اگر یک قایقران از خانه با لباس ورزشی به محل دریاچه بیاید در حین تمرین خیس می‌شود و نمی‌تواند با آن لباس‌های خیس تا خانه برود.

این بانوی لرستانی افزود: خانم یاراحمدی سرپرست هیئت قول داده تا هفته آینده یک کانکس را تامین کند که از آن به‌عنوان رختکن استفاده شود.

وی یادآور شد: از لحاظ تعداد قایق نیز کمبودهایی داریم که امیدواریم با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان این مشکل نیز حل شود.

رحمتی تأکید کرد: به‌طورکلی مشکل محل تمرین و تجهیزات داشتیم که در بحث مکان تمرین مشکل حل شده و فقط فراهم کردن زیرساخت‌های آن باقی مانده است؛ امید می‌رود با درایت مسئولان هیئت، شرایط مناسبی فراهم کنند.

عضو تیم ملی کانوپولو گفت: در این شرایط کرونایی، مردم می‌توانند بدون دغدغه به رشته‌های زیرمجموعه هیئت قایقرانی بپردازند، چون خطری آنان را تهدید نمی‌کند و فاصله رعایت می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.