13
با تکرار پیروزی برابر سایپا

مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد

  • کد خبر : 48493
  • 30 مرداد 1399 - 12:32
مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد
تیم فوتسال مس رفسنجان با پیروزی در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر سایپا قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایرانآی دبلیو اسپورتس” دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و تیم مس رفسنجان جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را بالای سر برد.

در این مسابقه که از ساعت 11 در سالن پیام نور رفسنجان و بدون حضور تماشاگر به انجام رسید تیم مس رفسنجان موفق شد سایپا را 4 بر صفر شکست دهد و با پیروزی 6 بر صفر در مجموع 2 بازی رفت و برگشت قهرمان این مسابقات شود.

شاگردان عاطفه رضایی در تیم مس رفسنجان در حالی قدم به این بازی خانگی نهادند که در بازی رفت در تهران با 2 گل مهسا کمالی و هما آقایی به پیروزی رسیده بودند و همه چیز برای قهرمانی این تیم، پیش از بازی برگشت مهیا بود.

سایپا بازی را با عطش جبران آغاز کرد و میل بیشتری نسبت به میزبان برای گلزنی نشان داد اما گشودن دروازه تیمی که کمترین گل را در طول فصل دریافت کرد، آسان نبود. آن ها در تمام جریان بازی سد بزرگی به نام زینب کرمی را پیش روی خود دیدند.

در ادامه مس توانست در اواسط نیمه نخست به گل برسد و باز هم مهسا کمالی همانند بازی رفت گلزنی و فصل فوق‌العاده‌اش در مس را با این گل‌های تعیین کننده کامل کرد.

سایپا که همه چیز را از دست رفته می‌دید پس از این گل به آرایش پاورپلی روی آورد اما یک اشتباه در این آرایش انتحاری فرصت را نصیب سحر زمانی کرد که کار را تمام کند و مس را پیش از پایان نیمه اول به گل دوم برساند.

نیمه دوم، نیمه کنترل بازی از سوی مس رفسنجان و تلاش سایپا برای یافتن روزنه نفوذ بود. پاورپلی سایپا ادامه یافت اما این تلاش‌ها نه تنها بی نتیجه بود بلکه مس به گل‌های بیشتری هم رسید.

سحر زمانی باز هم از پاورپلی سایپا نهایت بهره برداری را کرد و 2 بار متوالی طی یک دقیقه، در نیمه دوم دروازه سایپا را گشود تا هت تریک خود را در این بازی کامل کند.

قضاوت این بازی بر عهده گلاره ناظمی و زری فتحی بود و مراسم اهدای جام لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال و جمعی از مسئولان ورزشی استان کرمان به انجام رسید.

لیگ برتر فوتسال زنان آخرین لیگ ورزشی زنان کشور از سال 98 است که تکلیف قهرمان آن مشخص شد. سایپا با غلبه بر حفاری خوزستان و مس با پیروزی بر هیئت خراسان رضوی به فینال رسیده بودند.

در جدول مرحله نخست لیگ و پیش از مرحله حذفی، مس رفسنجان تیم دوم لیگ شده بود. آن‌ها پس از حفاری خوزستان در جایگاه دوم قرار گرفتند و از نظر عملکرد دفاعی با دریافت 25 گل بهترین عملکرد را در میان تیم‌های لیگ برتر داشتند.

مس رفسنجان در 23 مسابقه خود در مرحله دوره‌ای لیگ، 3 بار شکست خورد و این که قهرمان لیگ، 3 بار در طول یک فصل شکست بخورد نشان دهنده سطح فنی تیم‌های مدعی لیگ شامل حفاری، مس، خراسان رضوی و سایپا است.

لیگ برتر فوتسال از زمستان 98 در پی شیوع کرونا در پایان دیدارهای رفت نیمه نهایی خود متوقف شد و پس از حدود 6 ماه از سر گرفته شد که این موضوع نقش انکارناپذیری در نتایج رقم خورده در نیمه نهایی و تعیین قهرمان داشت.

بدون تردید لیگ برتر فوتسال 98 متفاوت‌ترین لیگ تمام تاریخ فوتسال زنان ایران بود و حالا تیم‌ها در شرایطی که کرونا همچنان در صحنه است شرایط پیچیده‌ای برای لیگ 99 خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48493
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.