17
بازگشت لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی اسپانیا

قهرمانی دوباره لیون یا شگفتی سایر تیم ها

  • کد خبر : 48535
  • 31 مرداد 1399 - 11:23
قهرمانی دوباره لیون یا شگفتی سایر تیم ها
از تاریخ ۲۱ آگوست ( ۳۱ مرداد ) الی ۳۰ آگوست ( ۹ شهریور ) لیگ قهرمانان اروپا به صورت تک بازی و متمرکز در بیلبائو اسپانیا برگزار می شود .

دختران قهرمان (درنا) : از ۲۱ آگوست ( ۳۱ مرداد ) بعد از مدت ها لیگ قهرمانان اروپا به صورت تک بازی و متمرکز در بیلبائو اسپانیا برگزار می شود . لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۱۹_۲۰۲۰ به مرحله ی یک چهارم نهایی رسیده است و در این مرحله ی تیم های اتلتیکو مادرید اسپانیا و بارسلونا اسپانیا ، وولفسبورگ آلمان و گلاسگو اسکاتلند ۳۱ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ مقابل یکدیگر قرار می گیرند و برنده ی این دو دیدار در مرحله ی نیمه نهایی رو در روی هم صف آرایی می کنند و در طرف دیگر آرسنال انگلیس و پی اس جی فرانسه ، لیون فرانسه و بایرن‌ مونیخ آلمان ۱ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ مقابل یکدیگر قرار می گیرند و برنده ی این دو دیدار نیز در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم صف آرایی می کنند . همچنین مرحله نیمه نهایی در تاریخ ۴ و ۵ شهریور برگزار می شود .

اتلتیکو مادرید _ بارسلونا

دوتیم اسپانیایی که رتبه اول و دوم لالیگا را بدست آوردند در این مرحله باید به مصاف یکدیگر بروند . بارسلونا این فصل با مختومه اعلام شدن لیگ اسپانیا و با اختلاف ۹ امتیازی که نسبت به اتلتیکو مادرید داشت به عنوان قهرمان اعلام شد همچنین بارسلونا این فصل هیچ را شکستی را محتمل نشد و بهترین خط دفاع و بهترنی خط حمله لیگ را از آن خود کرد . بارسلونا این فصل در دو دیدار لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید به پیروزی ۶_۱ و مساوی ۰_۰ دست پیدا کرد اما این پیروزی پر گل برای کاتالان ها عجیب نیست زیرا آن ها این فصل پیروزی پر گل زیادی از جمله ۹_۱ مقابل رئال مادرید ، ۷_۰ مقابل هوئلوا و ۶_۰ مقابل لوگرنو داشته اند و بیشتر وظیفه گلزنی بر عهده جنیفر هرموسو و آسیسات اوشوالا بوده است .اتلتیکو مادرید امیدوار است با توجه به بازی آخری که مقابل بارسلونا داشته اند و با تکیه بر گلزنان قهار از جمله آنجلا سوسا و چارلین کورال همچنین نمایش جوانان آینده دار از جمله کارمن منایو و آلکساندارا چیدایک شگفتی خلق کند شگفتی که مرحله قبل مقابل منچستر سیتی با نتیجه ۲_۱ رقم خورد اما بارسلونا بر خلاف فصل پیش سودای قهرمانی در ذهن می پروراند .

 وولفسبورگ _ گلاسگو

وولفسبورگ تیمی که همیشه حضور موفق در لیگ قهرمانان داشته است باید به مصاف شگفتی ساز رقابت ها گلاسگو نماینده اسکاتلند برود که مرحله قبل در ضربات پنالتی بروندبی را حذف کرد . وولفسبورگ در بوندس لیگا طبق روال همیشه قهرمان شد و رکورد هایی بسیاری جابه‌جا کرد از جمله کمترین گل خورده تا بیشترین گل زده و … همچنین آنها قهرمانی در جام حذفی آلمان را نیز تجربه کردند . گلاسگو قهرمان اسکاتلند آماری عجیبی به جا گذاشت و توانست در لیگ این کشور با ۲۱ بازی ۱۰۴ گل به ثمر برساند هر چند که گرگ های قلعه سبز با یک بازی بیشتر ۹۳ گل به ثمر رساندند . این دیدار رقابتی است بین قهرمانان اسکاتلند و آلمان که تا به حال مقابل یکدیگر قرار نگرفته اند . پرنیل هاردر ، الکساندر پوپ و اوا پاجور از وولفسبورگ ، هایلی لاودر ، مگان فولی و کریستی هوات از گلاسگو می توانند با گل های پی در پی خود بازی را به اوج هیجان برساند اگر دفاع دو تیم اجازه هنر نمایی به بازیکنان بدهند .

آرسنال _ پی اس جی

آرسنال قهرمان سال ۲۰۰۷ که مقابل اومئا سوئد این عنوان را به دست آورد به مصاف پی اس جی فرانسه می رود که دو بار به فینال رسیده است اما دستش از رسیدن به جام کوتاه بوده . آرسنال در لیگ جزیره با مختومه اعلام شدن لیگ با همان نتایج قبلی رتبه ی سوم را کسب کرد و آن سوی میدان پی اس جی در لیگ ۱ فرانسه از سوی فدراسیون نایب قهرمان اعلام شد . توپچی های لندن خط دفاع و حمله ای ضعیف تری نسبت به رقیب خود دارند اما جو مونتمورو مربی این تیم شرایط بهتری را نسبت به رقیب خود اولیور اچوآفنی دارد به طوری که بیش از ۵۰ درصد کارشناسان صعود آرسنال را به نیمه نهایی پیش بینی می کنند . در پی اس جی از بازیکنان جوان و آینده ‌دار تا قدیمی و کار کشته پیدا می شود که باعث شده نظم خاصی به تیم بدهند از جمله جوردین هیوتما ۱۹ ساله ، تلما انینگر ۱۸ ساله و فورمیگا ۴۹ ساله اما رو در روی این بازیکنان دنیل کارتر ، کایتلین فورد ، جیل رورد و این ویلیامسون بازی می کنند که می‌ توانند در شگفتی به روی نماینده فرانسه ببندند .

لیون _ بایرن ‌مونیخ

لیون پر افتخار ترین تیم لیگ قهرمانان با ۶ قهرمانی ، مدعی قهرمانی و قهرمان همیشگی لیگ فرانسه باید با بایرن مونیخ نایب قهرمان بوندس لیگا دیدار کند . لیون چهار فصل پیاپی موفق شده است که قهرمانی اروپا تجربه کند و امسال آماده است تا پنجمین قهرمانی پیاپی را کسب کنند اما در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه ای نسبتاً سخت روبه‌رو شدند . بایرن مونیخ این فصل در بوندس لیگا فقط دو دیدار را واگذار کرده است و این تیم با هدایت جنز شوور شرایط خوبی را سپری می کند ، با آمادگی بازیکنانش از جمله لینتچ بیرنستین ، جووانا دامنانویچ و لینا مگوئل به دنبال شگفتی و صعود به دور بعد هستند . لیون بدون شکست لیگ را به پایان رساند و تنها ۴ گل را از ۱۶ بازی دریافت کرد ، خط دفاعی که با حضور الکس گرینوود ، لوکی برونزه و ساکینا کارچاویی کار را برای رقبا سخت کرده است و خط حمله ای که با حضور آدا هگربرگ و اوژنی لو سومر می تواند به راحتی از سد رقبا گذر کند و اجازه ی شگفتی به تیمی ندهد .

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48535
  • نویسنده : نیما اکرمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.