12
از ترکیه پیشنهاد داشتم اما به تعهدم پایبند هستم

آیتک سلامت به ذوب آهن اصفهان پیوست

  • کد خبر : 48622
  • 01 شهریور 1399 - 16:09
آیتک سلامت به ذوب آهن اصفهان پیوست
آیتک سلامت ملی پوش جوان و اثر بخش فصل گذشته باریج اسانس کاشان اعلام کرد که به ذوب آهن اصفهان پیوسته است.

آیتک سلامت در گفتگو با رسانه دختران قهرمان ایرانآی دبلیو اسپورتس” اظهار کرد:  برای انتخاب تیم عجله‌ای نداشتم و سعی کردم صبورانه و منطقی تصمیم بگیرم. با وجود پشت سر گذاشتن یک فصل خوب و موفق در تیم باریج اسانس اما با جدا شدن بازیکن‌ها و سرمربی تیم تصمیم به جدایی گرفتم.

او ادامه داد: اواخر خرداد ماه از طریق خانم فهیمه منافی یک پیشنهاد خوب از تیم مارمارا در لیگ دست یک ترکیه به دستم رسید که نیازی در رسانه‌ای کردن این پیشنهاد ندیدم. عقیده دارم این اتفاق زمانی باید رخ دهد که به نتیجه‌ای رسیده باشد.

بازیکن فصل گذشته باریج اسانس گفت: تا حدود یک ماه قبل در حال انجام مذاکرات اولیه با باشگاه ترک بودم اما پیامی از طرف این باشگاه دریافت کردم که به خاطر شیوع مجدد ویروس کرونا و بسته بودن مرزها به باشگاه اجازه جذب لژیونر داده نشده و باید تا زمان صدور مجوز صبر کرد.

سلامت با بیان این که چند پیشنهاد هم در ایران داشتم و باید یک تصمیم عاقلانه می‌گرفتم ادامه داد:  لژیونر شدن آرزوی هر بازیکنی است اما اگر به انتظار اخذ مجوز از طرف باشگاه ترکیه می‌ماندم و این اتفاق نمی‌افتاد و پیشنهادهای داخلی را هم رد می‌کردم یک فرجام دو سر باخت محسوب می‌شد.

ملی پوش تبریزی والیبال ایران عنوان کرد: در نتیجه به باشگاه مارمارا پیغام دادم و به توافقی رسیدیم که سال آینده به این باشگاه ملحق شوم و یا گزینه دیگری برای بازی در ترکیه مد نظر خواهم داشت. برای سال‌های آتی ورزشی‌ام به لطف پروردگار برنامه ویژه‌ای دارم که در آینده خواهم گفت.

او همچنین گفت: مهم‌ترین پیشنهاد داخلی‌ام، ذوب آهن اصفهان بود و این پیشنهاد حدود ۲ ماه قبل به من ارائه شد اما تا همین اواخر وضعیت لژیونر شدنم مشخص نبود. طی تماس‌هایی که مربی من خانم منافی با خانم صادقی مربی ذوب آهن داشتند ایشان رل از لژیونر شدنم مطلع کردند و خانم صادقی هم به من اجازه داد که فکر کنم و تصمیم داشتم اگر ایران ماندم به متحد و یک دست‌ترین تیم لیگ یعنی ذوب آهن اصفهان بپیوندم.

سلامت خاطرنشان کرد: ذوب آهن را از این نظر متحد و یک دست می دانم که سال‌هاست از یک سرمربی موفق و بازیکنان خوب بومی و ملی برخوردار است. زمانی که بازیکنان یک تیم سال‌های متوالی کنار هم هستند از لحاظ فنی و شناخت نحوه بازی هم تیمی‌های خود به مراتب از تیم‌های دیگر موفق‌تر ظاهر خواهند شد که از نظر من ذوب آهن نمونه بارز یک تیم متحد و با ثبات است.

چهره آینده دار والیبال ایران با بیان این که بازیکنان ذوب آهن اغلب دوستان با اخلاق و صمیمی من هستند افزود: ما در اردوها و بازی‌های ملی ارتباط خوبی با یکدیگر داریم. خوشحالم که امسال در این تیم حضور دارم و تجربه بسیار خوبی در کنار خانم صادقی عزیز و همچنین بازیکن‌های خوب این تیم کسب خواهم کرد.

او با ذکر این مطلب که اواخر تیر بعد از امضای قرار داد با ذوب آهن اصفهان و باز شدن مرزها یک پیشنهاد جدید از تیم دیگری از ترکیه به او شده گفت: شرایط بسیار خوبی برای من فراهم بود اما به امضایی که پای قرار داد با ذوب آهن انجام دادم متعهد هستم و به هیچ وجه این مسئله را با باشگاه ذوب در میان نگذاشتم. اگر این موضوع مطرح می‌شد شاید با همکاری خانم صادقی و باشگاه ذوب آهن به جدایی من و رفتنم به ترکیه ختم می‌شد اما این مسئله را یک خیانت وجدانی و اخلاقی تلقی می‌کنم.

بازیکن سابق باریج اسانس همچنین اضافه کرد: حتی صحبتی هم با خانم صادقی درباره پیشنهاد جدیدم نکردم و دوست دارم امسال در خدمت تیم ذوب آهن باشم. به اعتقاد من لژیونر شدن به هر قیمتی ارزشمند نیست.

بازیکن تبریزی تازه وارد ذوب آهن گفت: از زمان آغاز والیبالم به عنوان یک بازیکن نسبت به تیمی که لباس آن را بر تن می‌کنم کاملاً متعصب هستم و برایم ارزشمند هست و هیچ‌گاه نمی‌توانم بی تفاوت باشم و از عمق وجودم می‌جنگم.

آیتک سلامت در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات انفرادی را آغاز کردم و همه توانم را برای موفقیت ذوب آهن به کار خواهم گرفت و با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود. امیدوارم هرچه زودتر سایه ویروس کرونا از سر جهان کم شود و همه بتوانند به زندگی روزمره خود برسند و همچنین باعث تعطیلی یا تعلیق لیگ امسال نشود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48622
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.