13
خبری از مسابقات رفت و برگشت نیست

لیگ برتر بسکتبال متمرکز برگزار می‌شود | قرعه کشی؛ 15 مهر

  • کد خبر : 48628
  • 01 شهریور 1399 - 18:06
لیگ برتر بسکتبال متمرکز برگزار می‌شود | قرعه کشی؛ 15 مهر
جلسه هماهنگی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان در حالی امروز برگزار شد که به نظر می‌رسد خبری از مسابقات رفت و برگشت در لیگ 99 نیست.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایرانآی دبلیو اسپورتس” نمایندگان باشگاه‌های حاضر در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در فدراسیون بسکتبال نشستی مشترک با مسئولان و تصمیم گیرندگان لیگ برگزار کردند.

فدراسیون بسکتبال با توجه به وضعیت کرونا و ادامه درگیری با این ویروس که هم تیم‌ها را به خطر نزدیک کرده و هم مشکلات مالی باشگاه‌ها را تشدید کرده قصد دارد لیگ 99 را به صورت متمرکز برگزار کند.

بدین ترتیب خبری از مسابقات رفت و برگشت در لیگ 99 نخواهد بود. این تصمیم حداقل، هزینه‌ها و همچنین فشار سفرهای پرتعداد در خلال لیگ را از روی دوش باشگاه‌ها بر می‌دارد گرچه یک بازگشت به عقب اجباری برای لیگ برتر است.

روابط عمومی فدراسیون بسکتبال گزارش داده نمایندگان باشگاه‌های نامی نو اصفهان، گروه بهمن تهران، ستاره خلیج فارس، پالایش نفت آبادان، شورای شهر و شهرداری قزوین، خانه بسکتبال بندرعباس، بانوان شهر گرگان، مولتی کافه مشهد، مهرام تهران، نارسینا تهران، شکلی تهران، ستاد شرکت ملی گاز تهران، پاز تهران و آسمان سترگ سپهرداد تهران در این جلسه حضور داشتند.

ستاره خلیج فارس، شهرداری قزوین، مولتی کافه مشهد و مهرام تهران 4 تیم تازه وارد به لیگ برتر هستند که در این میان، حضور مهرام با توجه به بنیه قوی و تجربه سال‌ها تیمداری و پشتوانه سازی در بخش مردان خبر خوشی برای بسکتبال است. تیمی که سال‌ها قبل یک بار در لیگ زنان حضور داشته است.

تیم‌های حاضر در لیگ بسکتبال تا ۱۵ شهریور باید ورودی لیگ سال گذشته را تسویه کنند و تا اوایل مهر ورودی لیگ 99 را پرداخت کنند. پس از این ساز و کار، قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال بانوان 15 مهر برگزار می‌شود..

به گفته تالین طهماسیان مسئول کمیته مسابقات بانوان با کمک دپارتمان پزشکی فدراسیون بسکتبال، فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد مقابله با کرونا و بر اساس پروتکل فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) پروتکل ضد کرونا در اختیار تیم‌ها قرار داده شده و قرار بر این است که از هر تیم 2 نماینده بهداشت به فدراسیون بسکتبال معرفی شود تا در دوره‌های ویژه بهداشتی فدراسیون بسکتبال شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48628
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.