17
خداحافظی با لیگ ترکیه به مقصد تیم سابق

رسمی: مهسا کدخدا به پیکان پیوست

  • کد خبر : 48818
  • 04 شهریور 1399 - 13:58
رسمی: مهسا کدخدا به پیکان پیوست
مهسا کدخدا بازیکن دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال بانوان و باشگاه البیستان ترکیه رسماً به تیم والیبال پیکان پیوست. بازگشت به خانه سابق.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایرانآی دبلیو اسپورتسمهسا کدخدا ستاره 27 ساله تیم ملی والیبال ایران در فصل آینده لیگ برتر والیبال بانوان در پیکان توپ خواهد زد.

چهره ارزشمند والیبال ایران پس از سپری کردن فصلی مهم در دوران حرفه‌ای خود به خانه بازگشته است و قرار است در تیمی حضور داشته باشد که پیش‌تر در آن بازی کرده است: پیکان.

کدخدا در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد:  به دلیل شیوع ویروس کرونا که تمام جهان را درگیر کرده، تیم‌ها در ترکیه درگیر این موضوع بودند که با این شرایط اصلاً بتوانند بازیکن خارجی جذب کنند یا خیر.

او ادامه داد: در این شرایط طی مشورتی که با مدیر برنامه‌ام راجع به آینده داشتم مقرر شد زمان را از دست ندهم و در نهایت تصمیم گرفتم امسال در ایران بازی کنم و همچنین نزدیک خانواده‌ام باشم.

بازیکن تازه وارد پیکان گفت: هر بازیکنی آرزوی لژیونر شدن دارد و این فرصت برای من فراهم شد و به من کمک کرد تا آموخته‌هایم از ورزش حرفه‌ای را بیشتر کنم. بازی در کنار بازیکنان جدید، تیم‌های جدید و شرایط پرفشار و حرفه‌ای نسبت به ایران یک اتفاق مهم در دوران ورزشی من بود و احساس می‌کنم امروز نسبت به پیش از حضور در ترکیه، بازیکن کامل‌تری هستم.

مهسا کدخدا درباره بازگشتش به ایران و انتخاب پیکان توضیح داد: پیشنهاداتی وجود داشت اما ترجیح من، حضور در تیمی بود که 2 سال در آن بازی کرده بودم و در آن، احساس خوبی داشتم. پیکان خاطرات خوبی برایم داشت و برای بازگشت به تیم سابقم، تردیدی نداشتم.

پیکان با مهسا کدخدا به تیم قوی‌تری تبدیل می‌شود اما آیا آنها توان جنگیدن برای قهرمانی را دارند؟ مهسا می‌گوید:  با توجه به تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر اینکه هر تیم می‌تواند از  ۷ بازیکن ملی یا با سابقه ملی استفاده می‌کند طبیعی است که بازیکنان پخش شده‌اند و توان تیم‌ها به هم نزدیک شده پس چرا ما قهرمان نباشیم؟ همه می‌توانند روی پیکان به عنوان یکی از گزینه‌های قهرمانی حساب کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48818
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.