کیش ایر چگونه از حضور در لیگ هندبال جا ماند؟ | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10
شگفتی ساز کیش در لیگ آینده غایب است

کیش ایر چگونه از حضور در لیگ هندبال جا ماند؟

  • کد خبر : 48829
  • 04 شهریور 1399 - 18:06
کیش ایر چگونه از حضور در لیگ هندبال جا ماند؟
قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان یک اتفاق عجیب داشت و آن غیبت کیش بود. تیمی که در لیگ 98 درخشیده بود و جا ماندنش از کاروان لیگ 99 برای هندبال کیش یک شکست است.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایرانآی دبلیو اسپورتسلیگ برتر هندبال بانوان 99 قرعه کشی شد و 8 تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه جای گرفتند اما تیم کیش ایر در میان این 8 تیم حضور نداشت.

کیش ایر سال گذشته در لیگ برتر هندبال تیمی موفق و به نوعی شگفتی ساز بود. آن‌ها توانسته بودند در جزیره، هم سپاهان و هم تاسیسات دریایی را زمین گیر کنند و در معادلات قهرمانی اثرگذار عملکرد کردند.

با این حال، در عین ناباوری تیم کیش ایر به لیگ 99 نرسید و علت آن هم، فقدان حامی مالی و تأمین نشدن هزینه‌های شرکت این تیم در لیگ برتر بود. این اتفاق برای نماینده کیش، شکستی بزرگ و بازگشت به عقب تلقی می‌شود.

در کیش، عزم جدی برای حضور تیم کیش ایر با نام دیگری در لیگ برتر وجود داشت اما همه چیز به عزم جدی بستگی ندارد بلکه درایت، کارآمدی و وقت شناسی سایر ملزومات تأمین نیازهای حضور یک تیم در لیگ برتر است.

مشکلات اقتصادی و کرونا شرایطی را فراهم آورد که هواپیمایی کیش ایر مایل به هزینه برای این تیم نباشد. بنا بر این موسسه ورزش و تفریحات منطقه آزاد کیش گزینه اصلی برای حمایت از این تیم بود.

با این حال، نکته سؤال برانگیز این است که با وجود تمایلی که از سوی موسسه ورزش و تفریحات کیش نسبت به حمایت نسبی از تیم هندبال این جزیره وجود داشته چرا در نهایت دست این تیم خالی مانده است؟

پاسخ پرسش‌ها احتمالاً جایی در حوالی هیئت هندبال کیش است. محمدرضا گل مینا رییس هیئت هندبال کیش چندی قبل با اطمینان از حضور تیم هندبال این جزیره در لیگ برتر هندبال بانوان صحبت کرده و تاکید کرده بود برخی زمزمه‌ها در مورد غیبت این تیم در لیگ برتر کار افراد معلوم الحال و بی مسئولیت و حاشیه ساز است.

با این حال، برگزاری قرعه کشی امروز نشان داد همان افراد معلوم الحال و بی مسئولیت و حاشیه ساز پیش بینی درستی از وقایع آینده داشتند و هیئت هندبال کیش نتوانست نه کیش ایر را حفظ کند، نه با موسسه ورزش و تفریحات کیش به نقطه مشترکی برسد و نه حامی مالی خصوصی برای این تیم دست و پا کند.

در نهایت فرصت حضور در لیگ برتر برای سال دوم از تیم هندبال کیش گرفته شده است. تیمی که سال گذشته ظرفیت‌های خود را به نمایش گذاشت و رشد و شخصیت پردازی برای یک تیم زمانی شکل می‌گیرد که آن تیم در حضور خود در یک سطح، تداوم و ثبات داشته باشد. تصور لیگ 99 بدون حضور تیم ساعی و جذاب کیش همچنان دشوار است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48829
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.