16
پس از یک فصل دوری از میادین

پروین فرهادی به لیگ برتر فوتبال باز می‌گردد

  • کد خبر : 49401
  • 21 شهریور 1399 - 14:09
پروین فرهادی به لیگ برتر فوتبال باز می‌گردد
پروین فرهادی بازیکن اهل اردکان و سابق شهرداری بم و ذوب آهن پس از یک فصل دوری از میادین از این فصل دوباره به میادین باز خواهد گشت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ پروین فرهادی پس از جدایی از ذوب آهن در لیگ 98 دور از میادین بود اما دوران فراق به سر آمده است.

فرهادی باتجربه از این فصل دوباره به لیگ برتر باز می‌گردد. او پیشنهاداتی دریافت کرده و به زودی تیم جدیدش را انتخاب می‌کند. دوران درخشان او در شهرداری بم و قهرمانی با این تیم در لیگ 96 و  دیگر تجربیات ارزنده‌اش،  هر تیمی را بابت ارائه پیشنهاد به او مجاب می‌کند.

هنوز مشخص نیست بازیکن 28 ساله متولد اردکان فارس را با پیراهن چه تیمی در لیگ برتر خواهیم دید اما هم او از نظر فنی آن قدر خوب هست که خواهان داشته باشد و هم دست باشگاه‌ها از نظر نیروی انسانی آن قدر باز نیست که بتوانند از گزینه‌های مشابه پروین فرهادی به آسانی گذر کنند.

فرهادی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در شیراز می‌گوید: کرونا باعث شد فعالیت‌های من هم از نظر اقتصادی و ورزشی تحت تأثیر این بیماری منحوس قرار بگیرد. آکادمی فوتبال من در شیراز به منظور حفظ سلامتی فوتبال آموزان تعطیل شد و یک سال ناگوار را سپری کردم.

این بازیکن برجسته و تأثیرگذار فوتبال بانوان ایران ادامه داد: به عنوان یکی از فوتبالیست‌های تیم ملی که ۱۲ سال در رده‌های مختلف سنی در تیم ملی بازی کردم، هیچ گاه مورد حمایت و توجه مسئولین استانم قرار نگرفته‌ام و حتی می‌توانم بگویم بسیاری از مسئولین هیچ شناختی از من و دیگر بازیکنان خوب فوتبال بانوان ندارند. حقیقت این است که ما همچنان جدی گرفته نمی‌شویم.

هافبک تیم ملی فوتبال از تمرینات مستمر خود با وجود کرونا خبر داده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49401
  • نویسنده : فرزانه قنبر دزفولی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.