15
نامه بی جواب برزیلی‌ها قابل پیش بینی بود

هزینه 60 هزار یورویی؛ علت اعزام نشدن تیم ملی به برزیل؟

  • کد خبر : 49422
  • 22 شهریور 1399 - 7:41
هزینه 60 هزار یورویی؛ علت اعزام نشدن تیم ملی به برزیل؟
با پایان ضرب الاجل تعیین شده برای اعلام آمادگی حضور در تورنمنت برزیل، تیم ملی فوتسال بانوان ایران به این کشور اعزام نمی‌شود. اتفاقی که قابل پیش بینی بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ تیم ملی فوتسال بانوان ایران به دلیل این که فدراسیون فوتبال ایران نسبت به حضور در مسابقات بین المللی فوتسال زنان در برزیل اعلام آمادگی نکرده در این مسابقات حاضر نمی‌شود.

چندی پیش بود که فدراسیون فوتسال برزیل نامه‌ای به ایران ارسال و از ایران دعوت کرد در مسابقاتی که در ایران از آن به نام “جام جهانی کوچک” یاد می‌شود شرکت کند. ضرب الاجل اعلام آمادگی 15 شهریور و زمان اعلام فهرست اعزامی، 20 شهریور بود.

با این حال، همان طور که پیش بینی می‌شد فدراسیون فوتبال ایران واکنشی به این نامه برزیلی‌ها نشان نداد. گرچه موضوع کرونا، چیزی است که در مورد لغو این اعزام مطرح شده اما ناگفته پیداست که تیم ملی به دلیل مشکلات یورویی از این سفر بازماند.

هزینه تقریبی این سفر برای تیم ملی به طور تقریبی 60 هزار یورو بود که تأمین آن در شرایط فعلی یک چالش برای فدراسیون فوتبال به شمار می‌رفت ضمن این که یک منبع آگاه از درون فدراسیون فوتبال به آی دبلیو اسپورتس اطلاع داده که فدراسیون فوتبال پس از دریافت این نامه به دنبال راه‌هایی برای تأمین این اعتبار بوده که ظاهراً به بن بست رسیده است.

حضور در این مسابقات بین المللی از این نظر برای تیم ملی اهمیت داشت که تدارک خوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2021 بود.

تیم ملی فوتسال زنان ایران پس از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2018 و همچنین یک دوره مسابقه چند جانبه در روسیه در سال 2019 دیگر در هیچ رویدادی شرکت نداشته است و از دست دادن مسابقات برزیل، فرصت رویارویی با تیم‌های قدرتمند جهان را تا مدت‌ها از ایران می‌گیرد.

فیفا هنوز مسابقات فوتسال زنان جهان را راه اندازی نکرده و مسابقات قاره‌ای، رقابت رسمی فوتسال زنان در سطح بین المللی به شمار می‌رود و در بعد غیر رسمی، مسابقات بین المللی برزیل یک فرصت خوب برای رویارویی تیم‌های معتبر جهان است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49422
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.