16
داستان مشاهیر

روزگار تلخ و شیرین سرنا ویلیامز (۳)

  • کد خبر : 49472
  • 25 شهریور 1399 - 18:57
روزگار تلخ و شیرین سرنا ویلیامز (۳)
سرنا ویلیامز تنیسور حرفه ای شماره یک سابق جهان است که بیشترین عناوین گرند اسلم را در دنیای تنیس کسب کرده است همچنین تنیسور آمریکایی در سال پیش توسط مجله فوربس به عنوان پر درآمد ترین ورزشکار زن جهان شناخته شد .

دختران قهرمان (درنا) : سال ۱۹۹۸ در مسابقات بین المللی سیدنی استرالیا شرکت کرد . سرنا ویلیامز موفق شد به مرحله نیمه نهایی برسد اما در این مرحله مغلوب آرانتکسا سانچز شد . فینال بین ونوس ویلیامز و سانچز ویکاریو برگزار شد که نتیجه ی فینال به سود نماینده اسپانیا به پایان رسید و خواهران ویلیامز در این مسابقات ناکام ماندند . همان سال سرنا در رقابت های اوپن استرالیا شرکت کرد اما چندان پر فروغ ظاهر نشد .

بر خلاف رقابت های تک نفره در بخش دو نفره خوش درخشید ، او به همراه مکس میرنی در فینال دو نفره تنیس اوپن آمریکا لیزا ریموند و پاتریک گالبرایت را شکست دادند . همچنین در تنیس ویلمبدون هم به قهرمانی رسید اما در تنیس اوپن فرانسه که لوئیز لوبو یار او بود در فینال مغلوب خواهرش و جاستین گیلمستوب شد . سال ۱۹۹۸ سرنا ویلیامز در رنکینگ ۲۰ جهانی قرار گرفت .

جام فدرال از مهم ترین رقابت های تنیس بانوان در سطح ملی می باشد که در سال ۱۹۹۹ برگزار شد و پایان این مسابقات با قهرمانی آمریکا و سرنا ویلیامز همراه بود . جدای از قهرمانی با تیم ملی آمریکا ، عناوین مختلف دیگری را کسب کرد از جمله قهرمانی در تنیس اوپن فرانسه و اوپن آمریکا در بخش دو نفره به همراه ونوس ویلیامز ، قهرمانی در تنیس اوپن آمریکا مقابل مارتینا هینگیس . آخرین سال قرن بیستم برای سرنا ویلیامز شیرین به پایان رسید اما می توانست شیرین تر باشد .
سرنا ویلیامز به همراه مکس میرنی در تنیس اوپن استرالیا دو نفره شرکت کردند ، ونوس ویلیامز و جاستین گیملسپوت که مدافع عنوان قهرمانی بودند در این رقابت ها شرکت نکردند و اکثر کارشناسان شانس قهرمانی را برای سرنا و مکس صاحب می شدند . این دو به راحتی توانستند در فینال رقابت ها حضور پیدا کنند و آن سوی فینال ماریان دی استوارت و دیوید آدامس جضور داشتند . فینال بر خلاف باور عموم به سود نمایندگان آفریقای جنوبی به پایان رسید و دستان سرنا ویلیامز و رفیقش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند .

ادامه دارد…

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49472
  • نویسنده : نیما اکرمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.