19
هفته دوم لیگ برتر بدمینتون بانوان

تعیین کننده مثل ثریا | پیروزی بزرگ میلاد تبریز در زنجان

  • کد خبر : 49517
  • 27 شهریور 1399 - 21:12
تعیین کننده مثل ثریا | پیروزی بزرگ میلاد تبریز در زنجان
در دومین هفته از لیگ برتر بدمینتون بانوان تیم میلاد تبریز در زنجان موفق شد تیم ذوب روی صبای زنجان را شکست دهد. مدافع عنوان قهرمانی حالا 2 بازی را واگذار کرده است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته دوم لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز برگزار شد و تیم میلاد تبریز در دیداری خارج از خانه از سد تیم ذوب روی صبای زنجان گذشت.

در این بازی که در آکادمی بین‌المللی بدمینتون زنجان برگزار شد ذوب روی صبای زنجان مدافع عنوان قهرمانی پس از شکست هفته نخست در تهران برابر ایران زمین، در دومین دیدار خود بازنده میدان را ترک کرد.

نخستین بازی یک نفره دو تیم، رقابت ستارگان بود. ثریا آقایی ستاره شماره یک بدمینتون ایران برای نخستین بار با پیراهن میلاد تبریز در لیگ برتر 99 ظاهر می‌شد.

گرچه روی کاغذ شانس ثریا آقایی باتجربه بیشتر از حنانه یعقوب زاده جوان اما سرسخت بود اما یعقوب زاده رقیب آسانی برای حریف خوشنامش نبود. برتری آقایی با امتیازات 21 بر 15 و 21 بر 19 میلاد تبریز را به پیروزی بزرگی رساند.

در حقیقت در پایان بازی بود که مشخص شد اگر میلاد تبریز موفق به جذب ثریا آقایی نمی‌شد عبور از سد حنانه یعقوب زاده به سختی ممکن بود و برنده نهایی این مسابقه به جای میلاد تبریز، تیم میزبان بود.

در مسابقه انفرادی دوم نوبت به فاطمه بابایی رسید که ضربه دوم را به ذوب روی زنجان بزند. او در مسابقه با نسترن کرمی با وجود از دست دادن یک گیم با امتیاز 21 بر 13، همت کرد و با 2 برد با نتایج 21 بر 13 و 21 بر 18 و این جبران مافات، میلاد را به برد نزدیک کرد.

در مسابقات دو نفره ورق کاملاً برگشت. ترکیب رومینا تاجیک و ثریا آقایی در دوبل ترکیب موفقی برای کسب برد سوم میلاد تبریز نبود و آن‌ها در یک بازی نفس گیر، مغلوب زوج حنانه یعقوب زاده و هاجر کبیری شدند.

پیروزی میزبان در این بازی با پیروزی با امتیازات 21 بر 11 و 22 بر 20 به دست آمد و ثریا آقایی و رومینا تاجیک یک بازی را با امتیاز 21 بر 13 بردند. رقابت نزدیکی که امید را به ذوب روی صبای زنجان بازگرداند.

در دومین مسابقه دو نفره، زوج نسترن کرمی و فاطمه مقدم با امتیاز مشابه 21 بر 14 برابر زوج نسیم صفایی و فاطمه مونس خواه پیروز شدند و بدین ترتیب تعیین برنده به سومین بازی انفرادی کشیده شد.

توان ذوب صبای زنجان برای بازی سوم به آخر خط رسیده بود. رومینا تاجیک در جدال با حدیث احمدی در موقعیت غالب قرار داشت و این موقعیت را با برتری قاطع 21 بر 10 و 21 بر 11 به نمایش گذاشت.

در نتیجه میلاد تبریز پس از استراحت در هفته اول، نخستین حضورش در لیگ را با برد به پایان برد و شکست دوم را به ذوب روی صبای زنجان تحمیل کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49517
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.