19
هفته دوم لیگ برتر بدمینتون بانوان

برد نفس گیر ایران زمین در شاهرود | نازنین زمانی و خلاص!

  • کد خبر : 49521
  • 27 شهریور 1399 - 21:34
برد نفس گیر ایران زمین در شاهرود | نازنین زمانی و خلاص!
در هفته دوم لیگ برتر بدمینتون بانوان آکادمی ایران زمین تهران در یک بازی نفس گیر در شاهرود شهرداری این شهر را زمین گیر کرد. نازنین زمانی در بازی سوم انفرادی حکم پیروزی میهمان را امضا کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دومین هفته از لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها در شاهرود، شهرداری شاهرود در خانه برابر آکادمی ایران زمین تهران تسلیم شد.

در مسابقه‌ای که به نظر می‌رسید هیچ یک از دو تیم قصد پاپس کشیدن نداشتند همه چیز در بازی سوم انفرادی به سمت و سویی پیش رفت که نازنین زمانی، چهره تعیین کننده بازی لقب گیرد.

در نخستین بازی انفرادی، یگانه تفریشی جوان از تیم آکادمی ایران زمین در مصاف با هاله همدانچی از شهرداری شاهرود با برد 21 بر 17 و 21 بر 11 شروع خوبی برای میهمان رقم زد.

دومین مسابقه یک نفره اما به کام شهرداری شاهرود بود. الهه سفیدان از پس الناز فیض منش برنیامد و شاهرود حتی در بازی نخست دوبل این فرصت را پیدا کرد تا از میهمان پیش بیفتد.

تیم دوبل هاله همدانچی و پگاه کامرانی در مصاف تجربه و جوانی، به مصاف یگانه تفریشی و نازنین زمانی رفتند. مسابقه‌ای که با برد 21 بر 8 شهرداری شاهرود در گیم اول آغاز شد، با برتری 21 بر 17 ایران زمین در گیم دوم به اوج حساسیت رسید و با برتری 22 بر 20 کامرانی و همدانچی در بازی سوم، میزبان را در موقعیت برتر قرار داد.

در دومین مسابقه دوبل اما این آکادمی ایران زمین بود که پیروز شد و ساره امینیان و نرگس افشاری جور شکست بازی دوبل اول را کشیدند. هر اندازه بازی اول دوبل، سنگین و نزدیک بود، ساره امینیان و نرگس افشاری برای بازی دوبل دوم بی دغدغه پیش رفتند و 21 بر 6 و 21 بر 12 فاتح شدند.

سرانجام نوبت به مسابقه سوم انفرادی و تعیین کننده رسید. پگاه کامرانی پس از نقش موثرش در بازی دوبل اول، آمده بود تا روز خود را کامل کند و باید برابر نازنین زمانی قرار می‌گرفت.

یک برد برای پگاه کامرانی با امتیاز 21 بر 14 برای این که شاهرود پیروز این مسابقه شود کافی نبود. نازنین زمانی در این بازی در نفش ناجی آکادمی ایران زمین ظاهر شد و وقت آن بود که حاصل زحمات تمام تیم را به یک برد باارزش تبدیل کند.

او با یک برد دشوار و شانه به شانه 21 بر 19 و دیگر بار با پیروزی 21 بر 16 مأموریت را به خوبی به انجام رساند تا تیم تهرانی با ترکیب جوان خود دومین پیروزی متوالی را دشت کند.

شهرداری شاهرود نیز پس از پیروزی قاطع هفته نخست در مشهد برابر شهید فخار، طعم شکست را چشید. آن‌ها برای جبران این شکست تلخ احتمالاً در آینده و در تهران انگیزه‌های زیادی خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49521
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.