20
به جا مانده از مرحله دوم دوومیدانی باشگاه‌ها

اعتراض نافرجام پلیمر خلیج فارس به قهرمانی سپاهان در دو امدادی

  • کد خبر : 49689
  • 03 مهر 1399 - 15:51
اعتراض نافرجام پلیمر خلیج فارس به قهرمانی سپاهان در دو امدادی
در جریان رقابت 4 در 400 متر امدادی مرحله دوم مسابقات دوومیدانی بانوان باشگاه‌ها، سپاهان در حالی رکوردشکنی کرد که پلیمر خلیج فارس به قهرمانی معترض بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتسرسانه دختران قهرمان ایران؛ دومین مرحله مسابقات دوومیدانی بانوان باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که اوضاع به کام سپاهان پیش می‌رود.

به نظر می‌رسد سپاهان در حال پایان دادن به روند قهرمانی‌های دانشگاه آزاد است. دیگر آسان پرداختی برای رقابت وجود ندارد و پلیمر خلیج فارس نیز تهدید بزرگی برای سپاهان نیست.

گام بلند سپاهان به سوی قهرمانی در رقابت 4 در 400 متر برداشته شد. جایی که هم عنوان نخست این ماده و هم رکورد شکنی سهم تیم اصفهانی شد و در روز درخشان کژان رستمی، نگین ولی پور، مریم محمودی و شهلا محمودی دست دانشگاه آزاد و پلیمر از موفقیت در این ماده کوتاه ماند.

از نکات عجیب این ماده اتفاقاتی بود که در پایان مسابقه رخ داد. پلیمر خلیج فارس معتقد بود سپاهان مرتکب خطا شده و باید از مسابقه کنار گذاشته شود تا عنوان نخست و رکورد به نام پلیمر رقم زده شود اما مشکل آن جا بود که کسی جز خود پلیمری‌ها با آن‌ها موافق نبود.

اعتراض پلیمر خلیج فارس خرم آباد به دویدن چند متری یکی از اعضای تیم سپاهان در امتداد مسیر حرکت هم تیمی خود و نیز اعتراض به مسیر حرکت دونده سپاهان بود که از سوی داوران، پذیرفته نشد و پلیمری‌ها اعتراضات وسیع و دامنه داری را نسبت به داوران و عوامل انجام دادند.

در حقیقت داوران در خط اول آتش توپخانه پلیمر بودند اما پلیمر در نهایت مجبور شد بپذیرد که فرصت را از دست داده است. ترکیب زهرا مرادی، تکتم دستاربندان، حدیثه رئوف و محدثه ابراهیم پور شکست را پذیرفتند.

این یک رقابت تنگاتنگ بین سپاهان و پلیمر بود. در شرایط نابسامان دانشگاه آزاد برای قهرمانی این ماده، پلیمر خلیج فارس فرصت را برای رکوردشکنی مهیا می‌دید و برای آن برنامه داشت اما سپاهان گوی سبقت را از حریف ربود.

پلیمری ها باید در زمان دیگری برای انتقام از سپاهان تلاش کنند. سپاهانی که از حالا کار قهرمانی‌اش در مجموع مسابقات را تمام شده می‌بیند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49689
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.