14
چرا دانشگاه آزاد از کورس قهرمانی لیگ دوومیدانی جا ماند؟

سپیده توکلی: برای ما از در و دیوار بارید | برای دومی، تیم نمی‌بندم

  • کد خبر : 49695
  • 03 مهر 1399 - 16:21
سپیده توکلی: برای ما از در و دیوار بارید | برای دومی، تیم نمی‌بندم
سپیده توکلی مربی تیم دوومیدانی دانشگاه آزاد می‌گوید اگر تیمش درگیر مصدومیت مهره‌های کلیدی نمی‌شد اکنون با اختلاف بالاتر از سپاهان، صدرنشین بود.

سپیده توکلی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره لیگ دوومیدانی بانوان و از دست رفتن شانس قهرمانی دانشگاه آزاد در رقابت با سپاهان اصفهان اظهار کرد:  ما با 19 دونده با سپاهان که 22 نفر دونده و پرتابگر دارد مسابقه می‌دهیم و این کار را سخت می‌کند. 2 دونده ما به لیگ نرسیدند و زمانی که خواستم به جای آن‌ها نفرات تازه‌ای بگیرم سایر نفرات جذب تیم‌های دیگر شده بودند.

او ادامه داد: زهرا نجفی پیش از شروع مسابقات از ناحیه زانو آسیب دید و مسابقات را از دست داد و از مهره‌های اصلی ما بود و به من قول رکورد زدن داده بود. فائزه نسایی هم که قرار بود برای ما در 100،200 و 4 در 100 متر مسابقه دهد چند روز پیش از مرحله اول، جراحی آپاندیس انجام داد و نتوانست تیم را همراهی کند.

رکورددار پرش ارتفاع ایران با اشاره به از دست دادن سمیرا زمانی عنوان کرد:  سمیرا زمانی رکورددار 3 هزار متر مانع و نفر دوم 5 هزار متر هم دچار آسیب دیدگی شد و گفت که به مرحله اول نمی‌رسد یعنی ما در مرحله اول یک نفر کمتر از حد پیش بینی‌مان داشتیم. او در مرحله دوم به تیم پیوست اما آسیب دید و نتوانست ادامه دهد و اعلام کرد که قادر به حضور در مرحله سوم هم نیست.

توکلی با بیان این که تیمش در مرحله اول مسابقات دوومیدانی بانوان باشگاه‌های کشور درگیر مشکلات زیادی بوده گفت:  در جریان مرحله اول، مریم محبی فقط در 400 متر برای دانشگاه آزاد دوید و بعد آسیب دید و نتوانست در 200 متر و 4 در 400 متر به تیم کمک کند علاوه بر این الهام کاکلی هم در 4 در 400 مرحله اول از نظر جسمانی شرایط مسابقه را نداشت.

مربی تیم دانشگاه آزاد ادامه داد: در مرحله دوم هم مشکلات زیادی داشتیم. مریم محبی حضور نداشت، سمیرا زمانی آسیب دید و الهام کاکلی در 4 در 100 متر دچار کشیدگی شد و او را از دست دادیم. علاوه بر این هانیه ثمری پیش از شروع مسابقات، درگیر بیماری کرونا شد و از نظر قوای جسمانی آمادگی صد در صد را نداشت چنان که در 1500 متر هم شرکت نکرد و فقط در ماده 800 متر دوید.

ستاره شاخص دوومیدانی ایران همچنین تاکید کرد:  با جدیت می گویم که اگر سمیرا زمانی و مریم محبی را در اختیار داشتیم و این اتفاقات برای الهام کاکلی و هانیه ثمری رخ نمی‌داد با اختلاف بالاتر از سپاهان در صدر قرار می‌گرفتیم. نتیجه غیبت مصدومان ما این شد که در 4 در 400 متر که انتظار موفقیت زیادی داشتیم نتیجه نگیریم. این اتفاقات قابل پیش بینی نبود و همه چیز دست به دست هم داد تا قهرمانی را از دست بدهیم.

سپیده توکلی با بیان این که من تیمی نمی‌بندم که دوم شود اما برای ما از در و دیوار بارید، گفت:. خواست خدا این بود که قهرمان نشویم و از دست من کاری بر نمی‌آمد. خودم هم جز در پرتاب وزنه، قصد نداشتم در ماده دیگری مسابقه دهم اما مجبور شدم در ماده پرتاب نیزه هم شرکت کنم گرچه این هم به تیم کمک قابل توجهی نکرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49695
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.