16
هفته سوم لیگ برتر بدمینتون بانوان

پیروزی بی دردسر میلاد تبریز با ستاره‌ها

  • کد خبر : 49741
  • 03 مهر 1399 - 21:51
پیروزی بی دردسر میلاد تبریز با ستاره‌ها
هفته سوم لیگ برتر بدمینتون بانوان با پیروزی بی دردسر میلاد تبریز همراه بود. ثریا آقایی چهره شاخص لیگ چراغ اول را برای میزبان روشن کرد و رومینا تاجیک و نسیم صفایی کار را تمام کردند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته سوم لیگ برتر بدمینتون امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها در سالن امام علی تبریز، تیم میلاد تبریز در نخستین تجربه میزبانی خود در لیگ برتر 98 با حساب 4 بر یک از سد شهید فخار مشهد عبور کرد.

در این مسابقه در نخستین مسابقه انفرادی، ثریا آقایی چهره بین المللی بدمینتون ایران در یک بازی آسان برابر فرناز گلمکانی 2 بر صفر پیروز شد. آقایی این برد را با امتیازات قاطع و مشابه 21 بر 8 به دست آورد.

او هفته گذشته در جریان پیروزی در زنجان برابر ذوب روی صبا نیز نخستین حضورش در لیگ 99 را با برد پشت سر گذاشته بود. این بازی دومین مسابقه رسمی رنک 101 بدمینتون جهان در سال 99 بود. او در لیگ به تدریج آمادگی خود را برای ماه‌های مهم آینده بازیابی می‌کند.

در مسابقه یک نفره دوم، نسیم صفایی از میلاد تبریز در رقابت با شیوا پذیرفکار از شهید فخار مشهد پیروزی ثریا آقایی را تکرار کرد و با امتیازات 21 بر 12 و 21 بر 15 میزبان را در آستانه پیروزی در این بازی قرار داد.

میلاد تبریز در نخستین مسابقه دوبل، کار را تمام کرد. زوج رومینا تاجیک و نسیم صفایی کار ساده‌ای برابر شیوا پذیرفکار و مهرو روشنایی در پیش داشتند و برتری 21 بر 6 و 21 بر 7 مهر تاییدی بر پیروزی قاطع نمایندگان میزبان بود.

تنها برد فخار مشهد در این مسابقه در مسابقه دو نفره دوم رقم خورد جایی که شیرین حسینی و فائقه بقایری شکست 13 بر 21 در گیم اول را برگرداند و با 2 برد 21 بر 17 و 21 بر 14 تیم دوبل فاطمه مونس خواه و ساقی محمدپور را از پیش رو برداشتند.

در اختتامیه این بازی و در سومین مسابقه انفرادی، رومینا تاجیک توانست با امتیازات 21 بر 15 و 21 بر 9 برابر شیرین حسینی از شهید فخار مشهد به برتری برسد و بدین ترتیب میلاد را 4 بر یک برنده این بازی کند.

میلاد تبریز با این برد 6 امتیازی شد اما تیم مشهدی شکست دیگری را در لیگ متحمل شد. فخار را یارای مقابله با تیمی که با ثریا آقایی قدرت گرفته و به رومینا تاجیک و نسیم صفایی مجهز شده، نبود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49741
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.