15
نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال بانوان

پیونیک آراکلیان به تیم بسکتبال نارسینا پیوست

  • کد خبر : 49782
  • 04 مهر 1399 - 16:06
پیونیک آراکلیان به تیم بسکتبال نارسینا پیوست
نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال بانوان پس از گرد و خاک مدعیان هنوز فروکش نکرده. حالا خبر می‌رسد پیونیک آراکلیان، عاطفه میرزایی، مژده نظری و یک بازیکن دو تابعیتی به تیم بسکتبال نارسینا پیوسته‌اند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتسرسانه دختران قهرمان ایران؛ نارسینا پس از یک فصل غیبت در لیگ برتر بسکتبال بانوان بار دیگر به لیگ برتر باز می‌گردد.

تیم تهرانی پس از حضور در لیگ برتر بسکتبال 97 که حاصلش برای این تیم تجربه اندوزی و نه کسب نتیجه بود، حالا بار دیگر در جمع لیگ برتری‌ها ظاهر می‌شود و به دنبال تقویت خود است.

پیونیک آراکلیان بازیکن جوان و باارزش تیم بسکتبال آرارات حالا به نارسینا پیوسته است تا در لیگ برتر بازی کند. جایی که فرصت بیشتری برای نمایش توانایی خود نسبت به لیگ یک خواهد داشت.

گارد رأس 20 ساله و 164 سانتی متری و محصول باشگاه بازیکن ساز آرارات تهران که در پست گارد شوت زن نیز توانایی بازی دارد یکی از اعضای تیم ملی نوجوانان در مسابقات سطح 2 قهرمانی آسیا در هند بود.

همچنین از نارسینا خبر می‌رسد این باشگاه مژده نظری بازیکن فصل گذشته تیم خانه بسکتبال فارس را نیز به خدمت گرفته است.

مژده نظری نیز همانند پیونیک در مسابقات نوجوانان آسیا در بنگلور هند شرکت داشت. او که اهل کازرون در استان فارس است در لیگ برتر بسکتبال 97 پیراهن تیم باژوند بوشهر را بر تن می‌کرد و اکنون بازیکن نارسینا به شمار می‌رود.

نارسینا همچنین پیش از این عاطفه میرزایی از پاز و کاتیا فولادوند را به خدمت گرفته است. کاتیا فولادوند یک بازیکن 38 ساله و دو تابعیتی است که پیش از این ساکن روسیه بوده و برای اولین بار در ایران بازی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49782
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.