13
اعتماد دوباره در خوزستان

حفاری خوزستان با مینا بارانی در مسیر گذار تدریجی

  • کد خبر : 49855
  • 05 مهر 1399 - 10:53
حفاری خوزستان با مینا بارانی در مسیر گذار تدریجی
مینا بارانی برای یک فصل دیگر در حفاری خوزستان ماندنی شده است. او می گوید حفاری تغییراتی را نسبت به فصل گذشته خواهد داشت اما نه در حد یک انقلاب اساسی. حفاری همچنان متکی به قدیمی هاست.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتسرسانه دختران قهرمان ایران؛  باشگاه حفاری خوزستان اعلام کرده که مینا بارانی برای یک فصل دیگر سرمربی تیم فوتسال بانوان این باشگاه در لیگ برتر فوتسال خواهد بود.

حفاری با مینا بارانی در لیگ 98 در جدول اصلی قهرمان بلامنازع بود اما در مرحله پلی آف و با شیوع ویروس کرونا، اوضاع برای حفاری نابسامان شد و آن‌ها در شرایطی کاملاً دور از وضعیت استاندارد قهرمانی را از دست دادند.

اکنون مینا بارانی در جستجوی راهی برای بازگشت افتخار به حفاری است. حفاری در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” می‌گوید: مدیریت باشگاه برای فصل جدید به من اعتماد کرد. این، جای خوشحالی دارد و مسئولیت من را برای پاسخ به این اعتماد سنگین می‌کند. ما اهداف مشترکی داریم.

حفاری در سال‌های اخیر تیمی با کمترین میزان تغییر بوده است. آیا استخوان بندی اصلی حفاری قرار است همچنان حفظ شود؟ بارانی عنوان می‌کند: واقعیت این است که به دنبال تغییراتی هستم. باید شرایط را برای جذب بازیکن و تغییر در تیم سبک و سنگین کنیم اما این بدان معنا نیست که حفاری زیر و رو شود. دوران گذار حفاری تدریجی خواهد بود.

باشگاه ملی حفاری خوزستان تحت مدیریت یکی از شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت است و در شرایط تحریم، وزارت نفت در حوزه ورزش اعتبارات مالی خود را به شدت کاهش داده است و این، موضوعی است که ممکن است حفاری را به چالش بکشد.

مینا بارانی درباره وضعیت جدید باشگاه‌های وابسته به صنعت نفت می‌گوید: نمی‌توان منکر شد که شرایط تازه اثری بر تیم‌های نفتی از جمله حفاری نداشته باشد. در هر صورت دست ما به اندازه گذشته باز نیست. با این حال، حفاری باشگاهی بومی گرا است و نفرات مهم ما نیز بومی هستند. به همین دلیل نگران این موضوع نیستیم. اگر تیمی بر پایه بازیکنان غیربومی داشتیم درگیر مشکلات زیادی می‌شدیم.

حفاری در حال آماده شدن برای فصل جدید است. آن‌ها نمی‌خواهند دوری‌شان از قهرمانی بیش از این به طول بینجامد. بارانی می‌گوید تا حوالی نیمه مهرماه وضعیت تقریبی نفرات تیمش را مشخص می‌کند با این حال، حفاری 99 به عبارت “همان همیشگی” نزدیک‌تر به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49855
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.