ذوب روی صبای زنجان سرانجام طعم پیروزی را چشید | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16
هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون بانوان

ذوب روی صبای زنجان سرانجام طعم پیروزی را چشید

  • کد خبر : 50035
  • 10 مهر 1399 - 21:28
ذوب روی صبای زنجان سرانجام طعم پیروزی را چشید
در هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون بانوان ذوب روی صبای زنجان مدافع عنوان قهرمانی پس از 3 شکست متوالی سرانجام طعم پیروزی را چشید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتسرسانه دختران قهرمان ایران؛ چهارمین هفته از لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز برگزار شد و تیم ذوب روی صبای زنجان در زمین خود 5 بر صفر برابر شهید فخار مشهد به برتری رسید.

در مسابقه انفرادی اول، حنانه یعقوب زاده از ذوب روی صبای زنجان در مسابقه‌ای برابر شیرین حسینی در حالی 2 بر صفر به پیروزی رسید که این بازی برای حنانه آسان نبود. مقاومت شیرین حسینی در گیم اول 14 بر 21 و در گیم دوم 18 بر 21 برابر حریف ملی پوش شکست.

در دومین بازی انفرادی، نسترن کرمی به سختی توانست از پس شیوا پذیرفکار از شهید فخار برآید. شروع مقتدرانه کرمی با پیروزی 21 بر 6 در گیم اول، با بازگشت شیوا پذیرفکار در گیم دوم مواجه شد.

پذیرفکار در گیم دوم در یک مبارزه جانانه 23 بر 21 نسترن کرمی را برد اما در گیم سوم کرمی بار دیگر برتری خود را تثبیت کرد و با پیروزی 21 بر 15 این مسابقه انفرادی را به سود زنجان خاتمه داد.

در مسابقه دو نفره اول، تیم دوبل حنانه یعقوب زاده و هاجر کبیری توانستند 21 بر 7 و 21 بر 13 برابر شیوا پذیرفکار و فرناز گلمکانی پیروز شوند. این برد، برتری ذوب روی صبای زنجان را در مجموع این مسابقه، قطعی کرد.

در مسابقه دو نفره دوم، این بار نوبت به فاطمه مقدم و حدیث احمدی رسید تا با پیروزی در 2 گیم و در مسابقه‌ای نزدیک با امتیازات 21 بر 19 و 21 بر 16 شیرین حسینی و فائقه بقایری از شهید فخار مشهد را شکست دهند.

در دیدار انفرادی سوم، هاجر کبری 21 بر 6 و 21 بر 11 به آسانی مهرو روشنایی بازیکن جوان تیم مشهدی را شکست داد و در نتیجه، ذوب روی صبای زنجان با پیروزی قاطع 5 بر صفر نخستین برد خود در این فصل را جشن گرفت.

این برد برای مدافع عنوان قهرمانی پس از 3 شکست پیاپی به دست آمده و اعتماد به نفس این تیم را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر تیم جوان شهید فخار مشهد با پذیرش سومین شکست، در انتهای جدول قرار گرفته است.

لیگ برتر با برگزاری 2 مسابقه دیگر به پایان نیم فصل خود می‌رسد. ذوب روی صبای زنجان در هفته پایانی نیم فصل استراحت دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=50035
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.