مسابقات جهانی تیراندازی آلمان؛ دختران ایران از صعود بازماندند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

مسابقات جهانی تیراندازی آلمان؛ دختران ایران از صعود بازماندند

  • کد خبر : 5018
  • 06 خرداد 1397 - 6:43
مسابقات جهانی تیراندازی آلمان؛ دختران ایران از صعود بازماندند

در مسابقات جهانی تیراندازی در مونیخ آلمان تلاش تیم ملی تیراندازی برای کسب نتیجه در بخش بانوان بی ثمر بود و دختران ایران از دور رقابت ها کنار رفتند اما عملکرد آرمیتا صادقیان ، تیرانداز جوان ایران قابل توجه بود.

به گزارش IWSports ؛ در مسابقات جام جهانی تیراندازی مونیخ و در رشته تفنگ بادی ملی پوشان کشورمان در مصاف با 146 تیرانداز جهان از راهیابی به فینال بازماندند به طور یکه آرمینا صادقیان با 626.4 امتیاز بالاتر از تیرانداز فرانسوی دارنده مدال نقره جام جهانی 2016 در جایگاه بیست و ششم قرار گرفت و با نفر اول این رقابت ها که به فینال راه یافت تنها 3 امتیاز اختلاف داشت .

نجمه خدمتی دیگر نماینده کشور مان با 622 امتیاز عنوان شصت و هفتم مسابقات جهانی تیراندازی آلمان را کسب کرد و نرجس امام قلی نژاد نیز با 620.2 هشتادو هشتم جهان شد. در این رشته الهه احمدی که در ذخیره ها حضور داشت با 628.6 امتیاز به کار خود پایان داد.

در رشته تپانچه 25 متر بانوان نمایندگان کشورمان هانیه رستمیان، گلنوش سبقت اللهی و سارا میرابی به ترتیب با 574، 565 و 556 امتیاز در رده‌های سی و نهم ، هفتادم و هشتاد و پنجم جهان ایستادند و از صعود به فینال باز ماندند. در این مرحله 94 تیرانداز با هم به رقابت پرداختند.

در رشته تپانچه 10 متر ، سارا میرابی ، گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان در مصاف با حریفان جهانی خود نتوانستند امتیاز لازم را برای راه یابی به فینال کسب کنند و به ترتیب با امتیاز565، 565 و 556 در جایگاه های پنجاه و ششم، پنجاه و هشتم و نود و دوم جهان به کار خود پایان داند. در این رشته 122 ورزشکار حضور داشتند.
همچنین آمیتیس جعفری دیگر تیرانداز کشورمان با 574 امتیاز در جایگاه mqs ( ذخیره) قرار داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.