12
مسابقات متمرکز در تهران برگزار می شود

آغاز لیگ برتر هندبال بانوان از 28 مهر

  • کد خبر : 50190
  • 14 مهر 1399 - 15:44
آغاز لیگ برتر هندبال بانوان از 28 مهر
لیگ برتر هندبال بانوان از ۲۸ مهر به میزبانی تهران برگزار می شود و کرونا شرایطی پدید آورده تا تیم ها به صورت متمرکز در تهران رقابت کنند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس “رسانه دختران قهرمان ایران”، لیگ برتر هندبال بانوان از ۲۸ مهر به میزبانی تهران شروع خواهد شد. این مسابقات با حضور ۸ تیم در دو گروه و به صورت متمرکز انجام خواهد شد.

سنگ آهن بافق، فولاد مبارکه سپاهان، شهید شاملی کازرون، ذوب آهن، اشتاد سازه مشهد، پرسپولیس  بهبهان، تأسیسات دریایی و کربنات سدیم فیروز آباد تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

فدراسیون هندبال با پیگیری‌های بسیار توانست مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ برتر را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش بگیرد در نتیجه می خواهد در مسابقات لیگ برتر سخت‌گیری زیادی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشد. همه اعضای حاضر در تیم‌ها و همچنین عوامل برگزاری باید قبل از ورود به مسابقات تست را در آزمایشگاهی که فدراسیون در نظر گرفته است انجام دهند.

مراد کرمی درخصوص میزبان مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان گفت: رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان از ۲۷ مهر شروع و به میزبانی تهران انجام خواهد شد. شروع مسابقات از ۲۸ مهر است و ۲۷ مهر ورودی تیم‌هاست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=50190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.