14
خانم کلین شیت با ناراحتی رفت

فسخ قرارداد زهرا خواجوی | می‌خواهم به تیمی بروم که آرامش داشته باشم

  • کد خبر : 50460
  • 29 مهر 1399 - 9:59
فسخ قرارداد زهرا خواجوی | می‌خواهم به تیمی بروم که آرامش داشته باشم
زهرا خواجوی سنگربان تیم فوتبال وچان کردستان با وجود تمدید قراردادش با تیم وچان کردستان، روز گذشته از این تیم جدا شد. او گفته می‌خواهد به تیمی برود که آرامش داشته باشد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ زهرا خواجوی دروازه بانی که سال گذشته به دلیل رکورد شکنی در حفظ دروازه و کلین شیت – بازی بدون گل خورده – مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته بود قراردادش را با تیم وچان کردستان فسخ کرد.

خواجوی با وچان سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد و امسال نیز قراردادش را با وچان تمدید کرد اما وی ناگهان روز گذشته با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که قراردادش را با نماینده فوتبال کردستان فسخ کرده و می‌خواهد به تیمی دیگر بپیوندد.

او در گفتگویی درباره این جدایی اعلام کرده است: من دو سال در این تیم فوتبال که تنها نماینده استان کردستان بود توپ زدم و با این تیم به مقام‌های سوم و نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال رسیدیم. فصل پیش با وچان رکورد کلین شیت ایران را جابجا کردم.

امسال هم در ابتدای نقل و انتقالات با این تیم قراردادم را تمدید کردم و حتی در تمرینات حاضر شدم. اما متاسفانه شرایط و جو تیم را نمی‌توانم بپذیرم؛ به همی دلیل قراردادم را با این تیم فسخ کردم و تصمیم گرفتم به تیمی بروم که آرامش داشته باشم و از یک سری مسائل دور باشم. از همه مهم‌تر من تشنه موفقیت روز افزون هستم و موفقیت خودم را در رفتن از این تیم دیدم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=50460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.