9
غارسی: می‌توانستیم با اختلاف بیشتری ببریم

مربی و ۵ هندبالیست ذوب آهن گرفتار کرونا شدند

  • کد خبر : 50509
  • 29 مهر 1399 - 18:47
مربی و ۵ هندبالیست ذوب آهن گرفتار کرونا شدند
پروانه کوهیان و ناهید غراسی سرمربیان تیمهای ذوب آهن اصفهان و سنگ آهن بافق پس از دیدار امروز تیمشان در لیگ برتر هندبال بانوان درباره این بازی اظهار نظر کردند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، در جریان لیگ برتر هندبال زنان تیم با تجربه ذوب آهن اصفهان مقابل تیم سنگ آهن بافق که اولین سال حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند با دو گل اختلاف شکست خورد. پروانه کوهیان علت شکست را غیبت مهره‌های کلیدی این تیم به دلیل مثبت بودن تست کرونا عنوان کرد. به گفته کوهیان، زهرا علوی سرمربی تیم ذوب آهن و ۵ بازیکن این تیم گرفتار کرونا بودند.

گفت‌وگوی سرمربیان هر دو تیم به شرح زیر است:

کوهیان بعد از شکست تیم ذوب آهن مقابل بافق در اولین مسابقه از لیگ برتر هندبال زنان گفت: ۵ بازیکن و سرمربی تیممان دچار بیماری کرونا شدند و مدیرعامل باشگاه اجازه نداد آن‌ها همراه تیم به تهران بیایند. بهترین تصمیم هم بود چون هم برای تیم و هم برای سایر تیم‌ها مشکل ساز می‌شد. ما در این شرایط ۵ بازیکن کلیدی تیم را نداشتیم ولی به هر حال برد و باخت برای تیم‌ها است. تیم بافق تیم جوانی هستند که اصلا تجربه ندارندف تنها ۳ بازیکن با تجربه در کنار این تیم بود. اما متاسفانه بازیکنان ما با تاکتیک‌هایی که داشتند موفق نشدند و شکست خوردند. بازیکنان بافق خیلی خوب بازی کردند.

ناهید غارسی سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق بعد از برتری مقابل تیم ذوب آهن گفت: شروع بدی داشتیم. اگر شروع خوبی داشتیم با اختلاف بالاتری می‌توانستیم آن‌ها را ببریم. بازیکنان من جوان هستند و از نظر استقامت حرف اول را می‌زنند اما متاسفانه با کم تجربگی چند توپ را از دست دادند و مقداری عقب افتادند. ما به لیگ آمده‌ایم تا ببینیم می‌توانیم به اهدافمان برسیم. فقط با یاری خدا می‌خواهیم به نتیجه مورد نظر برسیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=50509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.