19

کاپ 2 جهانی آب های آرام در آلمان؛ بهترین نتایج از آن هدیه کاظمی و کرمجانی

  • کد خبر : 5074
  • 06 خرداد 1397 - 19:23
کاپ 2 جهانی آب های آرام در آلمان؛ بهترین نتایج از آن هدیه کاظمی و کرمجانی

مسابقات کاپ ٢ جهانی آبهای آرام در دویسبورگ آلمان برگزار شد و قایقرانان کشورمان با ترکیب آرزو حکیمی، هدیه کاظمی، مونا ابراهیمی و الناز شفیعیان در بخش کایاک بانوان و فاطمه کرمجانی در بخش کانو بانوان با مربیگری مهسا مجللی پس از اردویی دو هفته ای در برلین ، در این مسابقات حضور پیدا کردند.

به گزارش IWSports ؛ در رقابت های قایقرانی کاپ 2 جهانی آب های آرام در دویسبورگ آلمان ، در کایاک یک نفره ۵٠٠ متر زنان آرزو حکیمی در گروه اول با زمان ١:۵٩.۴٢۶ دقیقه هفتم شد و هدیه کاظمی در گروه پنجم با زمان ١:۵٨.۵١۵ دقیقه هشتم شد. هر دو قایقران کشورمان در این ماده راهی نیمه نهایی شدند.

هدیه کاظمی در گروه اول نیمه نهایی کایاک یک نفره 500 متر با زمان 1:58.572 دقیقه پنجم و راهی فینال C شد. در فینال C ، هدیه کاظمی با زمان 1:56.132 دقیقه هفتم شد. با این نتیجه کاظمی در رده بیست و پنجم جهان قرار گرفت. آرزو حکیمی در گروه سوم نیمه نهایی این ماده با زمان 2:01.855 دقیقه نهم شد.

در کایاک دو نفره ۵٠٠ متر هدیه کاظمی و آرزو حکیمی با زمان ٢:١١.۶٢۶ دقیقه هشتم شدند و الناز شفیعیان و مونا ابراهیمی با زمان ١:۵١.٠٢٣ دقیقه در رده هشتم قرار گرفتند.

در کایاک یک نفره ١٠٠٠ متر مونا ابراهیمی با زمان ۴:٢١.۴٠۴ دقیقه هشتم شد. در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر الناز شفیعیان در گروه اول مقدماتی با زمان ۴۵.۳۴۸ ثانیه نهم و آرزو حکیمی در گروه دوم مقدماتی با زمان ۴۳.۳۸۱ ثانیه هشتم شدند.

در دور مقدماتی کانوی یک نفره 200 متر فاطمه کرمجانی با زمان 50.984 ثانیه چهارم و راهی نیمه نهایی شد. وی سپس با زمان 53.532 ثانیه هفتم شد و به فینال C راه یافت و در فینال با زمان ۵۴.۵۴۶ ثانیه جایگاه نهم را کسب کرد و در مجموع بیست و هفتم جهان شد.

در ادامه کاپ 2 جهانی آب های آرام در آلمان ، در کانوی یک نفره ۵۰۰ متر زنان فاطمه کرمجانی با زمان ۲:۱۷.۷۲۹ دقیقه سوم شد و به نیمه نهایی صعود کرد. کرمجانی در نهایت در این مرحله با زمان 2:32.459 دقیقه هشتم شد.

در کایاک چهار نفره ۵۰۰ متر تیم ایران با ترکیب هدیه کاظمی، الناز شفیعیان، مونا ابراهیمی و آرزو حکیمی با زمان ۱:۴۷.۲۷۴ دقیقه ششم و راهی نیمه‌نهایی شدند. در کانوی کایاک چهارنفره 500 متر بانوان تیم ایران با ترکیب هدیه کاظمی، الناز شفیعیان، مونا ابراهیمی و آرزو حکیمی با زمان 1:43.478 دقیقه هشتم شدند.

در کایاک یک نفره ۵۰۰۰ متر هدیه کاظمی با زمان ۲۳:۲۷.۵۹۲ دقیقه سیزدهم و آرزو حکیمی با زمان ۲۴:۴۷.۴۹۵ دقیقه بیستم شدند و در کانوی یک نفره ۵۰۰۰ متر  فاطمه کرمجانی با زمان ۲۹:۱۰.۷۹۱ دهم شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.