17
گفتگو با بازیکنی که نمی‌خواهد نادیده گرفته شود

فروغ موری: می‌گفتند فروغ تمام شده | با شهرداری بم به اوج برمی گردم

  • کد خبر : 50836
  • 10 آبان 1399 - 20:09
فروغ موری: می‌گفتند فروغ تمام شده | با شهرداری بم به اوج برمی گردم
فروغ موری پس از جدایی از وچان کردستان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان پیراهن شهرداری بم را می‌پوشد. او می‌گوید پس از 2 آسیب دیدگی سخت کسی فکر نمی‌کرده او دوباره به اوج برگردد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتسرسانه دختران قهرمان ایران؛ فروغ موری وینگر گلزن فصل گذشته وچان کردستان حالا عضوی از تیم شهرداری بم، پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران است.

موری به آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: پیشنهاداتی برای این فصل داشتم و جدایی‌ام از وچان ارتباطی به مسائل اخیر این باشگاه نداشت. از زمانی که فصل گذشته به پایان رسید به دلیل مسائل شخصی قصد جدایی داشتم.

حالا او در تیم قهرمان بازی می‌کند. بدیهی است که رد پیشنهاد تیم قهرمان آسان نیست. فروغ می‌گوید: شهرداری بم را به دلیل شناخت از مرضیه جعفری و بازیکنان تیمش انتخاب کردم. هر بازیکنی دوست دارد در تیمی بازی کند که شخصیتی مشابه شهرداری بم دارد و همه به آن به عنوان یک تیم قهرمان نگاه می‌کنند.

فروغ موری پس از عمل جراحی‌اش تیم‌های زیادی عوض کرد و حالا به بم آمده است. او عنوان می‌کند: آماده شروع یک فصل جدید هستم. در فصول اخیر تیم‌های زیادی عوض کردم اما این موضوع به شرایط خودم مرتبط بود و ارتباطی به آسیب دیدگی‌های گذشته‌ام یا مسائل دیگر نداشت. در هر تیمی که حاضر بودم، موفقیت تیم برایم مهم بود و نه آمارهای شخصی و برای هیچ یک از تیم‌هایی که در آن حضور داشتم، چیزی کم نگذاشتم و از این نظر آسوده خاطر هستم.

فروغ موری روزهای سختی را سپری کرده است. یک بار با پیراهن سپاهان دچار پارگی رباط صلیبی شد و بار دوم در تمرین تیم ملی، دچار پارگی طحال. این اتفاقات او را سرسخت‌تر کرده است: “من 2 آسیب دیدگی سخت داشتم. بعد از این 2 مصدومیت، باز هم شرایط بدنی‌ام را به بهترین سطح رساندم. فکر می‌کنم آمار عملکردم می‌تواند گویای همه چیز باشد. پس از مصدومیت دوم، خیلی‌ها می‌گفتند که فروغ موری تمام شد و دیگر بازیکن سابق نخواهد شد.”

فروغ موری در پایان می‌گوید: کمتر بازیکنی وجود دارد که با وجود چنین شرایطی بتواند باز هم به سطح اول فوتبال بازگردد. خوشحالم که این اراده در من وجود دارد. همیشه تلاش کرده‌ام بهترین خودم باشم. در شهرداری بم مسئولیت سنگینی دارم و برای اولین بازی برای تیم جدیدم، بی صبرانه منتظرم.

درباره آنچه بر فروغ موری گذشته:

یادداشتی برای فروغ موری: تصور کن که خوشبختی

فروغ موری ؛ از پارگی روده تا ادامه انگیزه برای فتح دروازه ها

فروغ موری و مصدومیت غم انگیز: 6 ماه دوری از میادین

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=50836
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.