17
مدیر تیم‌های زنان باشگاه سپاهان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس:

حقانی : با ارقام غیر معقول به فوتبال زنان آسیب می‌زنند | وضعیت هندبال سپاهان نگران کننده است

  • کد خبر : 50840
  • 10 آبان 1399 - 21:15
حقانی : با ارقام غیر معقول به فوتبال زنان آسیب می‌زنند | وضعیت هندبال سپاهان نگران کننده است
مدیر تیم‌های زنان باشگاه سپاهان به انتقاد از باشگاه‌هایی پرداخته است که ارقام غیر معقول به بازیکنان پیشنهاد می‌کنند. او وضعیت تیم هندبال سپاهان را نگران کننده عنوان کرده است.

بهارک حقانی فر در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران در مورد موضوع قراردادهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان اظهار کرد: متاسفانه شرایط کنونی ما را دچار مشکل کرده است. افزایش مبالغ قرارداد بازیکنان فوتبال بانوان به طور کلی خبر خوبی است و هر اندازه هم افزایش یابد به فوتبال مردان نمی رسد اما با وضعیت کنونی فوتبال زنان ایران همخوانی ندارد.

او ادامه داد: سقف قرارداد ما 40 درصد افزایش پیدا کرده است. حدود 24 درصد افزایش سالانه، حالت نرمال افزایش مبالغ است و حدود 16 درصد دیگر هم به دلیل وضعیت اقتصادی و تورم به مبالغ اضافه شد که مجموعاً 40 درصد افزایش را شامل می‌شود. ما آپشن هایی در قرارداد بازیکنان قرار داده‌ایم که عملکردهای شخصی آنها پاداش‌هایی برای آن‌ها در بر خواهد داشت.

مدیر تیم‌های زنان باشگاه سپاهان عنوان کرد: ما در سپاهان همه موارد را می‌بینیم. اگر بازیکنی در تمرین یکی از تیم‌های ما آسیب ببیند تا روزی که به سلامت کامل نرسد رها نمی‌شود. هزینه جلسات فیزیوتراپی، البسه و هزینه‌های رفاهی بازیکنانی که در خوابگاه هستند به شدت افزایش یافته اما اجازه ندادیم بازیکن احساس کمبود کند.

او ادامه داد: بازیکنی به من مراجعه کرده که می‌گوید 2 برابر و حتی بیشتر از پیشنهاد ما را از باشگاه دیگر دریافت کرده و یا فلان بازیکن مبلغی نجومی قرارداد بسته است. من از این شرایط تعجب می‌کنم. فوتبال بانوان ممکن است در آینده از این شرایط متضرر شود زیرا همه استانداردهای فوتبال زنان رشد نکرده و رشد چند برابری قراردادها باید با وضعیت واقعی فوتبال زنان هماهنگ باشد در غیر این صورت یک آفت است.

حقانی فر گفت: بودجه سپاهان در زمستان سال گذشته مصوب شده و ما نمی‌توانستیم افزایشی در رقم قراردادها داشته باشیم. با این حال، اعتبار سپاهان باعث می‌شود بازیکنی که پیشنهاد بالاتری از باشگاه دیگر دارد به سپاهان بیاید، از امکانات یک باشگاه حرفه‌ای بهره مند شود و اطمینان داشته باشد که به پولش می‌رسد. بازیکنانی در فوتبال زنان ایران فعالیت دارند که کمک خرج خانواده‌هایشان هستند و این مهم است که رقم دریافتی آنها در یک فصل همانی باشد که یک باشگاه به آنها تعهد می‌دهد.

وضعیت هندبال نگران کننده است

حقانی فر در مورد وضعیت تیم هندبال بانوان سپاهان اظهار کرد: در مرحله اول تست گیری، 7 نفر از اعضای تیم درگیر کرونا شدند و برای بازی دوم تست کرونای 2 نفر مثبت شد. امروز نیز متاسفانه 4 نفر دیگر مبتلا شده‌اند و تمرین ما با تعداد نفرات کمی برگزار شد.

او ادامه داد: بازیکنان تیم هندبال با هم تمرین و بازی کرده‌اند، با یک وسیله نقلیه سفر کرده‌اند و در یک مکان حضور داشته‌اند. این موضوع ممکن است بازیکنان بیشتری از تیم هندبال سپاهان را درگیر کند و ما نگران این موضوع هستیم.

مدیر تیم‌های زنان سپاهان گفت:. اولویت ما حفظ سلامت است. ما قهرمانی می‌خواهیم اما نه به هر قیمتی. با این که همیشه به دنبال جام بوده‌ایم اما باید سلامت اعضای تیممان را در نظر بگیریم. چند نفر از نفرات ما شرایط وخیمی دارند و ریه آنها درگیر شده است. باید منتظر زمان برگزاری مرحله دوم باشیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

حقانی فر همچنین عنوان کرد: مرحله اول، مسابقات با درایت فدراسیون هندبال به خوبی برگزار شد. شرایط کرونا مربوط به تیم ما نیست و همه درگیر هستند. و یا ممکن است در آینده درگیر شوند. امیدوارم با توجه به شرایط تیم سپاهان، با درایت و نیک اندیشی فدراسیون هندبال در مورد شرایط و زمان برگزاری مرحله دوم بهترین تصمیم گرفته شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=50840
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.