برنامه دور مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان اعلام شد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14
لیگ متمرکز در سال کرونایی

برنامه دور مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان اعلام شد

  • کد خبر : 50851
  • 20 آبان 1399 - 21:54
برنامه دور مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان اعلام شد
لیگ برتر والیبال بانوان در دو گروه مقدماتی و به صورت متمرکز در سه هفته برگزار می‌شود و به منظور استفاده بهتر از ظرفیت داوران و ناظران، دیدارهای دور مقدماتی گروه‌های الف و ب لیگ برتر بانوان، یک هفته در میان برگزار می‌شود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس، نشست هم‌اندیشی نحوه برگزاری لیگ برتر بانوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز دوشنبه ۲۸ مهرماه به صورت وبینار با حضور مسئولین فدراسیون، سرمربیان و مدیران عامل باشگاه‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، برگزار شد.

بنا بر نظرات ارائه شده در این نشست، لیگ برتر بانوان سال ۹۹ در دو گروه مقدماتی و به صورت متمرکز در سه هفته برگزار می‌شود و به منظور استفاده بهتر از ظرفیت داوران و ناظران، دیدارهای دور مقدماتی گروه‌های الف و ب لیگ برتر بانوان، یک هفته در میان برگزار می‌شود.

تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل در گروه الف و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته تهران نیز در گروه ب در دور مقدماتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال برنامه دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان کشور را اعلام کرد که این مسابقات از پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه شروع می‌شود.

شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود و برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت.

دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود. ساعت مسابقات نیز ۱۴ و ۱۷ برنامه‌ریزی شده است.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پنج شنبه 29 آبان – گروه یک

ساعت 14 : شهرداری قزوین – اکسون تهران

ساعت 17 : سایپای تهران – سرو قامتان بابل

جمعه 1 آذر – گروه یک

ساعت 14 : شهرداری قزوین – سرو قامتان بابل

ساعت 17 : سایپای تهران – اکسون تهران

پنج شنبه 6 آذر – گروه 2 :

ساعت 14 : پیکان – ستارگان فارس

ساعت 17 : ذوب آهن اصفهان – خجسته اسلامشهر

شنبه 8 آذر  – گروه 2 :

ساعت 14 : خجسته اسلامشهر – پیکان تهران

ساعت 17 : ذوب آهن اصفهان – ستارگان فارس

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=50851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.