14

روز سوم تکواندو قهرمانی آسیا ؛ کیمیا علیزاده و زهرا پور اسماعیل برنز گرفتند

  • کد خبر : 5087
  • 07 خرداد 1397 - 11:38
روز سوم تکواندو قهرمانی آسیا ؛ کیمیا علیزاده و زهرا پور اسماعیل برنز گرفتند

سومین و آخرین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در ویتنام در حالی برگزار شد که کیمیا علیزاده و زهرا پور اسماعیل صاحب مدال برنز شدند و بدین ترتیب تیم تکواندوی زنان ایران با یک نقره و برنز به کار خود در ویتنام پایان داد.

به گزارش IWsports ؛ در روز پایانی مسابقات تکواندوی قهرمانی زنان آسیا در هوشی مینه ویتنام ،تیم تکواندوی ایران 2 نماینده دیگر خود را روی شیاپ چانگ فرستاد که هر دو نفر صاحب مدال برنز شدند و تعداد مدال های ایران را در این تورنمنت به 3 مدال رساندند.

در مسابقات برگزار شده ، کیمیا علیزاده هوگوپوش وزن 62- کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت در اولین دیدار با «کاسومی هیرابایاشی» ژاپنی مبارزه کرد و نتیجه را 4 بر 2 به سود خود خاتمه داد. کیمیا در نیمه نهایی به مصاف «تی‌ها لام» از ویتنام رفت و نتیجه را 6 بر 3 واگذار کرد و عنوان سومی رقابت‌های آسیا را به نام خود ثبت کرد.

کیمیا علیزاده که در ماه های گذشته به طور متوالی به مصدومیت مواجه بود عزمی جدی برای کسب مدال طلای آسیا در بازگشتش به میادین بین المللی پس از مدال جهانی سال گذشته اش داشت و بار دیگر نیز توانست مدال کسب کند گرچه رنگ مدالش ، رنگ دلخواهش نبود.

زهرا پوراسماعیل نماینده وزن 73+ کیلوگرم کشورمان در نخستین گام رو در روی «دلوا ریزیکی» از اندونزی قرار گرفت و توانست 21 بر 10 پیروزی شود، در ادامه به مصاف «شوئین ژنگ» چینی قهرمان المپیک ریو 2016، قهرمان المپیک نوجوانان 2010، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، برنز قهرمانی آسیا 2016، طلای بازی‌های یونیورسیاد 2015 و نقره قهرمانی جهان 2015 رفت و 6 بر 5 به برتری رسید.

پور اسماعیل همان طور که وعده داده بود ژنگ چینی معروف به اژدهای چین را شکست داد اما در نیمه‌نهایی با «پان گائو» دیگر نماینده چین مبارزه کرد و نتیجه را 12 بر 7 واگذار کرد و به مدال برنز رسید. بدین ترتیب حسرت ایران برای کسب مدال طلا در این تورنمنت هم تداوم پیدا کرد.

ناهید کیانی پیش از این در روز اول مسابقات نقره گرفته بود ، تلاش نمایندگان ایران در روز دوم بی ثمر ماند و کیمیا علیزاده و زهرا پور اسماعیل هم در روز سوم برنز گرفتند در حالی که هدایت تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و مهناز حسین زاده به عنوان مربی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.