17
به مناسبت 20 سالگی کماندار جوان

نیلوفر علیپور؛ سرمایه‌ای برای آینده تیراندازی با کمان ایران

  • کد خبر : 50975
  • 23 آبان 1399 - 17:14
نیلوفر علیپور؛ سرمایه‌ای برای آینده تیراندازی با کمان ایران
نیلوفر علیپور کماندار جوان ایران 20 ساله شد. در اوج جوانی او یکی از سرمایه‌های آتی تیراندازی با کمان ایران به شمار می‌رود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ تیراندازی با کمان ایران پای ثابت حضور موفق در بازی‌های آسیایی و المپیک بوده است و چشم ورزش ایران به ستارگان جوان این رشته دوخته شده است.

نیلوفر علیپور یکی از جوانان آینده دار این رشته است که همچنان از بخت حضور در المپیک آینده برخوردار است و حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، او با توجه به سن و سالش فرصت حضور طولانی در بازی‌های آسیایی و المپیک را در دست خواهد داشت.

کماندار کرجی 24 آبان 98 از سن 20 سالگی عبور می‌کند. او که نفر شماره 90 رنکینگ جهانی است در سال 94 و زمانی که 15 ساله بود به عضویت تیم ملی نوجوانان در آمد و سپس از سال 95 به تیم ملی بزرگسالان راه یافت در حالی که فقط 16 سال سن داشت.

از سال 2015 که نیلوفر علیپور در مسابقات آسیایی آزاد جوانان در هنگ کنگ و کاپ جهانی داخل سالن نوجوانان در تایلند به ترتیب مدالهای برنز و نقره کسب کرد، مسیر زندگی ورزشی او مسیری رو به پیشرفت بوده است.

او در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2019 در تایلند با رکورد 325 و 327 و مجموع 652 رکورد جوانان را از آن خود کرد و در همان سال در مسابقات جوانان جهان در اسپانیا نهم شد که بهترین عملکرد ریکرو ایران در تاریخ این مسابقات بوده است.

کسب عناوین پرشمار در مسابقات داخلی و تجربیات ارزشمند بین المللی، نیلوفر جوان را سرمایه‌ای برای فردای ورزش ایران قلمداد می‌کند. واضح است که در آینده از نیلوفر علیپور بسیار بیشتر خواهیم شنید. درهای افتخار برای او تازه گشوده شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=50975
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.