15

الهه تیراندازی ایران تمام نمی شود ؛ اسطوره ثبات ادامه می دهد

  • کد خبر : 5112
  • 07 خرداد 1397 - 15:59
الهه تیراندازی ایران تمام نمی شود ؛ اسطوره ثبات ادامه می دهد

الهه احمدی تمام نمی شود. شاید تصویری که بیشتر از وی در ذهن همه ماست نقش و نگاری مادرانه از وی را به تصویر کشیده است. مادری که نه از تیراندازی و افتخار آفرینی دست می کشد و نه نقش مادری خود را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش IWsports ؛  پس از گذشت سال ها ، مادر ترین ورزشکار ایران همچنان با انگیزه به کار خود ادامه می دهد. الهه در مسابقات جهانی مونیخ هم قهرمان شد و عملکردش به حدی قابل توجه بود که تحسین فدراسیون تیراندازی را نیز برانگیخت.

حالا در 36 سالگی ، الهه احمدی هنوز هم چشم و چراغ تیراندازی ایران است و اسطوره ثبات. مسیر حرکتی الهه حتی در زمان افولش بر اساس یک نمودار سینوسی ، به سرعت مسیر صعود را در پیش گرفته تا هرگز به تمام شدن متهم نشود.

زندگی متاهلی وی و داشتن یک فرزند 5 ساله هرگز الهه را متوقف نکرده است. موفقیت وی در مسابقات سه وضعیت در آلمان نشان داد او برای حضور در یک المپیک دیگر همچنان سرحال است و با انگیزه.

شاید زمانی که وی مادر شد ، بسیاری فکر می کردند الهه احمدی به تدریج مسیر خود را از ورزش قهرمانی جدا می کند اما او هرگز بین ورزش قهرمانی و زندگی اش به عنوان یک مادر و بخش مهمی از یک خانواده مرزی قائل نشد.

الهه تیراندازی ایران در 38 سالگی می تواند در توکیو سومین المپیک متوالی خود را تجربه کند و رویاهای جدیدی را در سر می پروراند. پس از مدال های رنگارنگ در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی و البته مسابقات جهانی ، او برای المپیک توکیو سورپرایز جدیدی برای ما رو خواهد کرد؟

  • حامد اسماعیلی
لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.