20
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان؛

نامی نو 77 سینام مشهد 26 | پیروزی آسان بدون کاپیتان

  • کد خبر : 51158
  • 30 آبان 1399 - 16:33
نامی نو 77 سینام مشهد 26 | پیروزی آسان بدون کاپیتان
نامی نو اصفهان با پیروزی برابر سینام مشهد تعداد پیروزی‌های خود در لیگ برتر بسکتبال بانوان را به عدد 3 رساند. این پیروزی به آسانی به دست آمد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در آستانه روز بزرگداشت اصفهان، اصفهانی‌های لیگ برتر بسکتبال با پیروزی آسان برابر سینام مشهد، شکست تلخ برابر گروه بهمن را تا حدودی به دست فراموشی سپردند.

هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با برگزاری دیدارهای گروه اول ادامه پیدا کرد و نامی نو اصفهان برابر سینام مشهد 77 بر 26 پیروز شد. یک پیروزی قاطع و قابل پیش بینی برای تیم آزاده زمان پور.

در این بازی، زمان پور ترکیب اولیه لوسینه آسادوریان، مژگان خدادادی، الهام رنجبر، فاطمه شهریاری و سارا اعتماد را به میدان فرستاد و از ناهیده اسدی، سوگند رحمانی، پرنیا اثنی عشری و نسرین فلاح نیز استفاده کرد.

زهرا حاجی هاشمی و سمانه طغیانی نیز چند دقیقه‌ای برای نامی نو بازی کردند و کاپیتان معصومه اسماعیل زاده در این بازی آسان برای نامی نو به میدان نرفت.

در ترکیب سینام مشهد، نادیا باکاییان، عاطفه کتابدار، آزاده محمدی، غزاله کاظمی و صدف بطحایی شروع کنندگان بازی بودند و پریسا اسدی، ویانا باغبان ،ذر زواری ،مهتا شهبازی مقدم، شراره ملک و نیلوفر هروی سینام را در جریان بازی همراهی کردند.

در این بازی نامی نو در کوارتر نخست 22 بر 4 پیروز شد و کوارتر دوم را نیز 18 بر 9 به سود خود پایان داد. این برتری با پیروزی 18 بر 10 در کوارتر سوم و 19 بر 3 در کوارتر چهارم تثبیت شد.
2 بازیکن نامی نو برابر سینام مشهد موفق به دبل دبل شدند. فاطمه شهریاری در روز تولدش با کسب 19 امتیاز و 10 ریباند و همچنین سارا اعتماد با 17 امتیاز و 13 ریباند دبل دبل کردند.

فاطمه شهریاری به همراه هم تیمی‌اش ناهیده اسدی امتیازآورترین بازیکن میدان نیز بود. مژگان خدادادی ستاره قزوینی نامی نو در این مسابقه به ثبت دبل دبل بدون بهره گیری از امتیاز پوئن نزدیک بود. او 8 پاس منجر به گل و 9 توپ ربایی داشت و بار دیگر درخشید.

نامی نو با این پیروزی اکنون از 4 بازی صاحب 3 برد و یک شکست است اما سینام مشهد هر 3 بازی خود را باخته و قعرنشین گروه یک است. لیلا علیمرادی، شیوا قربانی خاتونی و فاطمه تمیمی کادر داوری این بازی را تشکیل دادند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=51158
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.