14
چرا قهرمان سرحال نیست؟

مشکلات گروه بهمن از زبان سرمربی: غیبت کاپیتان، فشردگی و مصدومیت

  • کد خبر : 51167
  • 02 آذر 1399 - 17:35
مشکلات گروه بهمن از زبان سرمربی: غیبت کاپیتان، فشردگی و مصدومیت
نازی طائرپور می‌گوید یکی از دلایل شکست تیم خود در لیگ برتر بسکتبال زنان، فشردگی مسابقات و انجام دو بازی سخت بدون فاصله است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، دومین هفته از مسابقات لیگ برتر بسکتبال در گروه اول در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان برگزار شد که در پایان گروه بهمن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی یک برد و یک باخت به دست آورد. این تیم در اولین دیدار مقابل نامی‌نو اصفهان پیروز شد اما در دیدار دوم خود از نارسینا شکست خورد. از طرفی در هفته اول مسابقات هم برابر مهرام شکست خورد و با این حساب تا این مرحله دو باخت و یک برد دارد.

فریناز طائرپور، سرمربی گروه بهمن در مورد دیدارهای تیم خود گفت: مقابل نامی‌نو با وجود این که تیم بسیار خوبی است، برنده شدیم اما برای بازی دوم مقابل نارسینا خسته شده‌ بودیم و دو بازیکن‌مان از ناحیه مچ پا آسیب‌دیدگی داشتند که طبق نظر فیزیوتراپ فقط دقایق کمی می‌توانستند، بازی کنند، به همین دلیل در دفاع ضعیف عمل کردیم. از طرف دیگر سنتر تیم ما به دلیل ابتلا به کرونا،  یک ماه قبل از مسابقات تمرین نداشت و کار خود را به تازگی شروع کرده است. هم‌چنین سه بازیکن دیگرمان هم به دلیل کرونا ۲۵ روز در قرنطینه بودند و هنوز خیلی آماده نیستند. موضوع دیگر این بود که در فصل جاری سعیده علی را نداریم و خداحافظی او، بازیکنان را از نظر روحی و روانی دچار مشکل کرده چون یک بازوی مهم را از دست داده‌ایم، در نتیجه این مسائل باعث شد تا کارآیی لازم را نداشته باشیم.

او در ادامه افزود: اولین مسابقه فصل تیم ما مقابل سینام مشهد بود که به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا لغو شد، به همین دلیل بعد از هشت ما دوری از مسابقات و بدون دیدار تدارکاتی، ابتدا مقابل مهرام قرار گرفتیم که تیم خوبی است. حریفان‌مان در دومین و سومین مسابقه هم نامی‌نو و نارسینا بودند که تیم‌های خوبی هستند، یعنی تمام مسابقات سخت ما در دو هفته اول انجام شد در حالی که سایر تیم‌ها این شرایط را نداشتند. نارسینا یک بازیکن روس و یک آمریکایی مقیم ایران دارد که بازیکن آمریکایی این تیم بازی‌گردان است. البته ما هم یک بازیکن اوکراینی (آنا بهشتیان) داریم اما تا در ترکیب جا بیفتد زمان می‌برد.

طائرپور با اشاره به خستگی تیم خود در مورد فشردگی مسابقات گفت: بین دیدارهای‌مان استراحتی نداشتیم و بازیکنان‌مان خسته شده بودند. سال گذشته هر هفته یک مسابقه انجام می‌دادیم اما الان دو روز بدون استراحت بازی می‌کنیم. فشردگی لیگ باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان است چون فشار زیادی به آن‌ها وارد می‌شود. هر کسی نمی‌تواند دو مسابقه سخت را پشت سر هم انجام دهد مخصوصا در لیگ برتر که رقابت سنگین و درگیری زیاد است،  بنابراین فشردگی لیگ خیلی به ما لطمه زد و اذیت‌مان کرد اما با توجه به شیوع کرونا کاری از دستمان برنمی‌آید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=51167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.