محمدخانی: بازیکنان سپاهان دیگر مشکل کرونا ندارند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15
اظهارات مربی تیم هندبال بانوان سپاهان

محمدخانی: بازیکنان سپاهان دیگر مشکل کرونا ندارند

  • کد خبر : 51262
  • 04 آذر 1399 - 9:48
محمدخانی: بازیکنان سپاهان دیگر مشکل کرونا ندارند
فاطمه محمدخانی می‌گوید دوران بیماری بازیکنانش که مبتلا به کووید ۱۹ بودند تمام شده و آنها برای دور دوم مسابقات آماده هستند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مربی تیم هندبال سپاهان ، در مورد شرایط بازیکنانش که مبتلا به کرونا بودند اظهار کرد: در آغاز مسابقات دور رفت چند بازیکن ما کرونا گرفتند و به محض برگشت هم چند بازیکن دیگر درگیر شدند. حدود ۹۰ درصد بازیکنانمان به کرونا مبتلا شدند اما دوره نقاهتشان تمام شده و شرایطشان خوب است. آنها دیگر مشکل خاصی ندارند و برای مسابقات دور دوم آماده هستند. در اصفهان یک تست می‌دهیم و به محض رسیدن به مشهد هم دوباره باید تست بدهیم.

محمدخانی در ادامه در خصوص اولین بازی تیمش مقابل اشتاد سازه گفت: بازی اول ما در دور دوم با اشتادسازه قهرمان فصل قبل خواهد بود. بازیکنان ما آمادگی لازم را دارند و اراده کرده‌اند تا بتوانند این بازی را با برد پشت سر بگذارند و بازی که در شان فولاد است به نمایش بگذارند.

وی افزود: ما در حال حاضر در رده دوم جدول هستیم. باید در این دور تمامی امتیازها را کسب کنیم. اگر همه مسابقات را ببریم و اختلاف امتیاز بالایی داشته باشیم اول گروه خواهیم شد و در غیر این صورت به عنوان گروه دوم به مرحله بعد خواهیم رسید.

مربی تیم هندبال فولاد در خصوص سطح لیگ بانوان گفت: بازیکنان جوانی در این دوره از لیگ داریم، به بازیکنان نوجوان و جوان اهمیت داده شده است. به همین دلیل سرعت مسابقات بالا رفته و نسبت به سال گذشته سطح لیگ بهتر شده است. البته هنوز برخی تیم‌ها از بازیکنان با سن بالاتر استفاده می‌کنند که به نظر من باید سعی کنند تیمشان را بازیکنان جوان ببندند و بیشتر به جوانان بها دهند تا هم برای آینده تیمشان و هم تیم ملی کمک کنند.

محمدخانی فولاد مبارکه سپاهان گفت: سال گذشته در رده چهارم قرار گرفتیم ولی برنامه ما برای این سال عنوان قهرمانی است و برای آن تلاش می‌کنیم.

وی در پایان گفت: باید از برگزار کنندگان مسابقات و مسئولان فدراسیون تشکر کنم که در این شرایط و با وجود مشکلاتی که به خاطر کرونا وجود دارد، مسابقات را برگزار می‌کنند. همچنین باید از مسئولان فولاد تشکر کنم که به ورزش بانوان توجه و حمایت می‌کنند. همچنین از خبرنگاران که باعث شدن بانوان بیشتر از پیش دیده شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=51262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.