11

تصاویر قهرمانی لیون در لیگ قهرمانان زنان اروپا

  • کد خبر : 5143
  • 08 خرداد 1397 - 18:11
تصاویر قهرمانی لیون در لیگ قهرمانان زنان اروپا

تیم فوتبال المپیک لیون با پیروزی برابر ولفسبورگ آلمان قهرمان لیگ قهرمانان زنان اروپا شد. در دیدار فینال در کیف و پیش از فینال لیگ قهرمانان مردان اروپا بین رئال مادرید و و لیورپول ، ولفسبورگ و لیون با هم رقابت کردند که لیون با پیروزی 4 بر یک قهرمان اروپا و پرافتخار ترین تیم […]

تیم فوتبال المپیک لیون با پیروزی برابر ولفسبورگ آلمان قهرمان لیگ قهرمانان زنان اروپا شد. در دیدار فینال در کیف و پیش از فینال لیگ قهرمانان مردان اروپا بین رئال مادرید و و لیورپول ، ولفسبورگ و لیون با هم رقابت کردند که لیون با پیروزی 4 بر یک قهرمان اروپا و پرافتخار ترین تیم این جام شد.

بازی در وقت معمول با تساوی بدون گل پایان یافت اما در وقت اضافه ولفسبورگ در دقیقه 93 به گل رسید اما 2 دقیقه بعد مهاجم خود را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد. در ادامه بازی به سود لیون برگشت و فرانسوی ها 4 گل در حد فاصل دقایق 98 تا 116 به ثمر رساندند و قهرمان چمپیونز لیگ شدند. تصاویر قهرمانی لیون در لیگ قهرمانان زنان اروپا از گتی ایمیجز:

KIEV, UKRAINE – MAY 24: Lyon Women celebrate with the trophy during the UEFA Women Champions League Final between WfL Wolfsburg and Olympique Lyonnais on May 24, 2018 in Kiev, Ukraine. (Photo by David Ramos/Getty Images)

<> during the UEFA Womens Champions League Final between VfL Wolfsburg and Olympique Lyonnais on May 24, 2018 in Kiev, Ukraine.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.