16
لیگ برتر هندبال بانوان

اشتادسازه مشهد 22 سپاهان 26 | قدرت نمایی در بازی انتقامی

  • کد خبر : 51526
  • 09 آذر 1399 - 19:36
اشتادسازه مشهد 22 سپاهان 26 | قدرت نمایی در بازی انتقامی
دور برگشت از مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان با شکست میزبان مسابقات آغاز شد و طلایی پوشان سپاهان موفق شدند اشتاد سازه میزبان را در خانه شکست دهند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور برگشت از مرحله گروهی لیگ برتر هندبال بانوان از امروز در مشهد با دیدار دو تیم مدعی فولاد مبارکه سپاهان و اشتاد سازه مشهد استارت خورد.

در جدالی انتقامی، این سپاهان بود که توانست شکست بازی دور رفت در تهران را جبران کند و 26 بر 22 پیروز میدان شود گرچه به نظر می رسد دو تیم باز هم در آینده فرصت رویارویی با هم را به دست خواهند آورد.

در نیمه اول این مسابقه دو تیم نمایشی پایاپای داشتند و با تساوی 11 بر 11 به کار خود پایان دادند اما در نیمه دوم، سپاهان درست بر خلاف نیمه دوم بازی رفت، تیم باهوش تر و کم اشتباه تر بود و مزد تلاش خود را با برد گرفت.

شاگردان محمد خانی هماهنگ‌تر بودند و با نهایت استفاده از حملات موفق شدند با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ تیم پر مهره و هزینه اشتاد سازه مشهد را در خانه شکست دهند تا اشتاد سازه نخستین شکست فصل را در خانه تجربه کند.

اشتادسازه در این فصل همچون فصل‌ قبل با جذب بازیکنان ملی پوش باتجربه که سال‌هاست در هندبال بانوان حضور دارند راهی لیگ شده است گرچه ترکیب سپاهان نیز از نظر کیفیت مهره ها، دست کمی از تیم مشهدی ندارد. نیوشا مرادبخش بازیکن جدیدی است که به سپاهان پیوسته است.

بدین ترتیب اکنون هر دو تیم اشتاد سازه مشهد و سپاهان یک باخت در کارنامه دارند و نتایج بازی های آینده و تفاضل گل، تعیین کننده این خواهد بود که کدام تیم به عنوان صدرنشین و کدام تیم به عنوان تیم دوم به مرحله دوم خواهد رسید.

پیش از آغاز این بازی قرار بود که دیدار تیم‌های کربنات سدیم کاوه فیروز آباد فارس و پرسپولیس بهبهان برگزار شود که با توجه به غیبت نماینده فارس این بازی برگزار نشد.

دیدار دو تیم مدعی سپاهان و اشتاد سازه با قضاوت کوبل داوری استان قزوین شامل مرضیه قفلی و مژگان حسن زاده برگزار شد.

در گروه ب این بازی‌ها فردا دو مسابقه انجام می‌شود که از ساعت؛ ۱۴و ۳۰ دقیقه تاسیسات دریایی تهران به مصاف شهید شاملی کازرون می‌رود و سنگ آهن بافق و ذوب آهن اصفهان نیز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه رو در روی هم صف آرایی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=51526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.