13
لیگ برتر هندبال بانوان

ذوب آهن 28 سنگ آهن بافق 25 | گاندو مدعی صعود شد

  • کد خبر : 51558
  • 10 آذر 1399 - 19:28
ذوب آهن 28 سنگ آهن بافق 25 | گاندو مدعی صعود شد
ذوب آهن با پیروزی بر سنگ آهن بافق، هم انتقام شکست بازی رفت لیگ برتر هندبال بانوان را از این تیم گرفت و هم مدعی صعود از گروه دوم شد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مرحله دوم از دور رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان امروز دنبال شد و از گروه دوم، تیم ذوب آهن اصفهان برابر سنگ آهن بافق به پیروزی رسید.

در این دیدار که از ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه در سالن شهید بهشتی مشهد به انجام رسید، شاگردان ناهید غارسی در تیم سنگ آهن بافق رو در روی سبز پوشان ذوب آهن قرار گرفتند که نیمکتش امسال به زهرا علوی رسیده است.

سبزپوشان نیمه اول این دیدار را با اختلاف سه گل و حساب ۱۳ بر ۱۰ پیروز شدند و در نیمه دوم نیز با نهایت استفاده از حملات و تاکتیک‌های تیمی ۲۸ بر ۲۵ پیروز میدان شدند، البته تلاش تازه لیگ برتری بافق ستودنی بود اما تجربه اصفهانی‌ها امتیاز میدان را به آنها هدیه داد.

این برد، پاسخ ذوب آهن به شکست بازی رفت در تهران برابر سنگ آهن بافق بود. در آن مسابقه، سنگ آهن بافق با پیروزی 24 بر 22 ذوبی‌ها را غافلگیر کرده بود. حالا با این نتیجه، ذوب آهن مدعی صعود از گروه دوم محسوب می‌شود.

روز سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان فردا در گروه A با تک بازی اشتاد سازه مشهد و پرسپولیس بهبهان برگزار می‌شود جایی که برتری اشتاد سازه قابل پیش بینی به نظر می‌رسد.

همچنین تیم کربنات سدیم فیروز آباد نماینده استان فارس به دلیل ابتلای برخی از بازیکنان و کادر فنی‌اش به کوید ۱۹ در این مرحله از رقابت‌های لیگ حضور ندارد و طبق صحبت‌های الهام سلوکی نایب رئیس فدراسیون هندبال، کمیته انضباطی به زودی در این رابطه جلسه تشکیل می‌دهد و در مورد تیم فیروز آباد تصمیم خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=51558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.