اعتراض تیم والیبال زنان ذوب‌آهن به داوری و واکنش میترا شعبانیان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17
فریبا صادقی شاکی شد

اعتراض تیم والیبال زنان ذوب‌آهن به داوری و واکنش میترا شعبانیان

  • کد خبر : 51564
  • 11 آذر 1399 - 20:33
اعتراض تیم والیبال زنان ذوب‌آهن به داوری و واکنش میترا شعبانیان
سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست مقابل پیکان به داوری اعتراض کرد و از ارسال نامه کتبی در این زمینه به فدراسیون والیبال خبر داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، پیکان در آخرین دیدار هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان، دوشنبه میزبانش، ذوب آهن را سه بر یک شکست داد و با سه برد در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت.

فریبا صادقی، سرمربی ذوب‌آهن در مورد علت این شکست گفت: در طول چند روز گذشته دو بازی سبک انجام داده بودیم. دو بازیکن تاثیرگذارمان را امروز به دلیل کرونا در اختیار نداشتیم، به همین دلیل با ترکیب دیگری وارد زمین شدیم در حالی که پیکان داخل زمین ۶ بازیکن باتجربه و ملی‌پوش داشت و از تجارب آنها به خوبی استفاده کرد.

او با انتقاد از عملکرد داوری بیان کرد: پیکان خوب کار کرد اما داوری هم به کمکشان آمد. داور اول و دوم (نرگس افشین و هدیه صابری) هر دو از تهران بودند و عجیب است که به یک داور از شهرستان فرصت قضاوت در چنین دیدارهایی را نمی‌دهند. نمی‌دانم چرا فکر می‌کنند یک داور شهرستانی به نفع تیم خود سوت می‌زند اما یک داور تهرانی چنین کاری نمی‌کند؟ این تبعیضی است که سال‌ها دامن تیم‌های شهرستانی را گرفته است. با اینکه تلاش زیادی برای میزبانی خوب و کسب نتیجه در این مسابقه کرده بودیم، به دلیل نداشتن دو بازیکن کلیدی‌مان و اشتباهات داوران در امتیازات حساس نتیجه را واگذار کردیم.

صادقی افزود: در کل بازی خوبی بود و مطمئنم در دور برگشت جبران می‌کنیم چون دو بازیکنمان به ترکیب برمی‌گردند و با شرایط مطلوب به زمین می‌رویم. به عنوان کسی که سال‌ها در لیگ برتر بوده‌ام هیچ وقت باخت را به گردن داور نینداخته‌ام چون معتقدم تیم باید به حدی خوب کار کند که داور نتواند بر آن مسلط شود اما در مسابقه های حساس یک سوت اشتباه وضعیت روحی و روانی تیم‌ها را بهم می‌ریزد و امروز این اتفاق برای ما افتاد. نمی‌گویم مقصر باخت ما داور است اما شرایط روحی و روانی بد تیم ما قطعا به خاطر داور به وجود آمد و این موضوع را کتبی به فدراسیون اعلام می‌کنم.

شعبانیان: بدون VAR برخی خطاها دیده نمی‌شوند

میترا شعبانیان، سرمربی پیکان هم در مورد این مسابقه کفت: از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم، امروز برای برد به زمین آمدیم و به خوبی تیم ذوب آهن را آنالیز کرده بودیم. حریف هم فوق‌العاده عمل کرد اما بازیکنان ما با یک کار تیمی و اراده‌ای قوی پیروز شدند.

او در مورد وضعیت داوری مسابقه بیان کزد: داوری خوب بود و مشکلی نداشتیم اگر اشتباه کوچکی وجود داشته برای دو طرف بوده که طبیعی است چون وقتی ویدئو چک در سالن وجود نداشتع باشد، یکسری خطاهای ریز دیده نمی‌شود اما در کل داوری مشکلی نداشت.

شعبانیان در مورد میزبانی اصفهان در هفته اول گفت: میزبانی خوب بود و مشکلی دیده نشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=51564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.