15
لیگ‌ برتر هندبال بانوان

اشتاد سازه مشهد 33 پرسپولیس بهبهان 18 | پیروزی و فراموشی

  • کد خبر : 51577
  • 11 آذر 1399 - 19:00
اشتاد سازه مشهد 33 پرسپولیس بهبهان 18  | پیروزی و فراموشی
نخستین پیروزی برای اشتاد سازه مشهد در تک بازی گروه B دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان امروز برابر پرسپولیس بهبهان به دست آمد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان در دور دوم از مرحله برگشت امروز در سالن شهید بهشتی مشهد دنبال شد و تیم اشتاد سازه مشهد برابر پرسپولیس بهبهان به برتری رسید.

شاگردان ناهید رضایی در تیم پرسپولیس بهبهان در حالی امروز مغلوب حریف خود شدند که در نیمه نخست معادلات نشمین شافعیان را برهم زدند، تا جای که این مربی کهنه کار و با تجربه را وادار کردند تا مشهدی‌ها با ترکیب اصلی و با استفاده از تمامی بازیکنان با تجربه‌اش مقابل جوانان تازه لیگ برتری بهبهان صف آرایی کنند.

احساس خطر از شگفتی سازی بهبهانی‌ها سبب شد شافعیان حتی از دروازه بان دوم خود استفاده نکند و هانیه لک سنگربان ملی پوش خود را در چارچوب دروازه قرار دهد. این بازی در حالی با برتری ۱۵ بر ۱۰ اشتاد سازه در نیمه اول به پایان رسید که پرسپولیس بهبهان سه نفر از بازیکنان خود را به علت مثبت شدن تست کوید ۱۹ در اختیار نداشت.

در نبود این سه بازیکن پرسپولیسی‌ها به اندازه‌ای غیرتمندانه عمل کردند که در ۷ دقیقه پایانی نیمه اول فقط دو بار اجازه گلزنی به مشهدی‌ها دادند. عملکردی ضعیف برای مدافع عنوان قهرمانی در برابر جوانان باغیرتی که به تازگی تجربه حضور در لیگ را به دست آوردند.

در نیمه دوم اشتاد سازه با احتیاط بیشتر بازی را آغاز کرد و با همان ترکیب اصلی و استفاده از بازیکنان سابقاً ملی پوش شامل هانیه لک، مینا وطن پرست، ساناز رجبی و مژگان قهرمانی و سایر ستاره‌ها به میدان آمد.

در این نیمه خبری از عملکرد خوب بازیکنان پرسپولیس نبود، و با تجربه‌های اشتادسازه با نهایت استفاده از موقعیت‌ها و اشتباهات بازیکنان تیم‌حریف اختلاف گل‌های خود را بیشتر کردند. شاگردان شافعیان با نتیجه ۳۳ بر ۱۸ پیروز میدان شدند تا اولین پیروزی دور برگشت را دشت کنند.

بدین ترتیب اشتاد سازه با این برد، شکست روز اول دور برگشت برابر سپاهان را فراموش می کند. ادامه راه برای اشتاد سازه چالشی تازه است.

فردا در ادامه بازی‌ها در گروه A از ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه تیم‌های شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان و از ساعت ۱۷ و ۳۰ تاسیسات دریایی تهران و سنگ آهن بافق رقابت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=51577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.