13

خانم آرچر پای میز مذاکره ؛ زهرا نعمتی برای حضور در جاکارتا شرط دارد؟

  • کد خبر : 5168
  • 09 خرداد 1397 - 7:39
خانم آرچر پای میز مذاکره ؛ زهرا نعمتی برای حضور در جاکارتا شرط دارد؟

دیدار زهرا نعمتی تیرانداز بین المللی پارالمپیکی ایران با رئیس جدید فدراسیون تیراندازی با کمان احتمالا به معنای رفع موانع موجود برای حضور زهرا نعمتی در بازی های آسیایی جاکارتا خواهد بود.

به گزارش IWSports ؛ زهرا نعمتی کماندار برجسته ایران تابستان امسال در بازی های پاراآسیایی جاکارتا برای تیم ملی به میدان می رود اما فدراسیون تیراندازی با کمان علاقمند است از وجود ستاره ای چون نعمتی در بازی های آسیایی و در ترکیب تیم ملی تیراندازی با کمان هم استفاده کند اما زهرا نعمتی برای حضور در جاکارتا شرط دارد؟

روابط تیره و تار نعمتی با رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی با کمان در زمینه قول های تحقق نیافته به زهرا نعمتی سبب شده بود نعمتی علاقه ای به حضور در تیم ملی تیراندازی با کمان و بازی های آسیایی نشان ندهد و نعمتی نیز تاکید کرده بود پس از انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان در این باره تصمیم گیری می کند.

به همین ترتیب ، پس از انتخاب غلامرضا شعبانی بهار به عنوان رئیس فدراسیون و با جلسه ای که در محل فدراسیون تیراندازی با کمان بین شعبانی بهار و نعمتی برگزار شد اکنون احتمال حضور نعمتی در بازی های آسیایی به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

فدراسیون تیراندازی با کمان گزارش داده در نشست دو جانبه نعمتی – شعبانی بهار ، برعلاقه فدراسیون تیراندازی با کمان مبنی بر حضور زهرا نعمتی در بازی های آسیایی تاکید شده است

با این حال نه فدراسیون تیراندازی با کمان و نه شخص زهرا نعمتی به طور جدی از نتیجه نهایی منتج به حضور زهرا نعمتی در بازی های آسیایی سخنی نگفته اند. پیش بینی می شود نعمتی برای این حضور شرط هایی داشته است و در صورت مهیا شدن آن شرایط به تیم تیراندازی با کمان کمک می کند.

شرط هایی که مربوط به تعهدات گذشته فدراسیون تیراندازی با کمان است و طبیعتا با تغییر رئیس فدراسیون ، نباید به فراموشی سپرده شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.