13

پایان شکست‌ناپذیری شهرداری بم پس از ۱۰۴۳ روز

  • کد خبر : 51785
  • 23 آذر 1399 - 11:23
دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان بعد از ظهر جمعه 21 آذر ماه با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – در مهمترین دیدار این هفته سپاهان در ورزشگاه صفاییه به شکست ناپذیری شاگردان مرضیه جعفری پایان داد و با نتیجه ۳ بر یک شهرداری بم، مدافع عنوان قهرمانی را مغلوب کرد و به صدر جدول گروه اول رسید. این در شرایطی است که آخرین شکست شهرداری بم مربوط به ۱۰۴۳ روز پیش و در جریان دیدار این دو تیم و در همین ورزشگاه بود. سپاهانی ها نشان دادند که رکوردها تنها برای شکسته شدن هستند. در این دیدار هاجر دباغی دبل کرد و شقایق روزبهان یک گل برای زردپوشان به ثمر رساند. تک گل شهرداری بم را فاطمه گرائیلی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مهم هفته وچان کردستان میزبان شهرداری سیرجان بود که این دیدار با نتیجه چهار بر دو به سود سیرجانی ها خاتمه یافت. شاگردان مریم جهان نجاتی دست به کار بزرگی زدند و وچان پر ستاره را در خانه خودش مغلوب کردند. با ابن نتایج به نظر می رسد تنور مسابقات فوتبال بانوان در این فصل داغ تر از سال های اخیر شود و شاهد اتفاقات جالب دیگری نیز در آینده شویم. برای شهرداری سیرجان شبنم بهشت، زهرا علیزاده، افسانه چترنور و هستی فروزنده گلزنی کردند. در طرف مقابل نیز زهرا قنبری دوبار موفق به گلزنی شد.

در ایلام تیم پالایش گاز این شهر، میزبان ملوان بندرانزلی بود که موفق شد با نتیجه یک بر صفر مهمان خود را شکست دهد. تک گل ایلامی ها را کوثر عنبری به ثمر رساند.

همچنین همیاری ارومیه میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار با گل های سارا سبزواری (از روی نقطه پنالتی) و رقیه شهبازی به سود اصفهانی ها خاتمه یافت.

در آخرین دیدار نیز قشقایی شیراز و سارگل بوشهر به مصاف هم رفتند و این دیدار با گلزنی کوثر ایزدپناه با نتیجه یک بر صفر به سود سارگل خاتمه یافت.

تیم فوتبال زنان هیات فوتبال البرز این هفته استراحت داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=51785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.