بازیکن هندبال سنگ‌آهن بافق: هدف اصلی باشگاه جهت حضور در لیگ، کسب تجربه است | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

بازیکن هندبال سنگ‌آهن بافق: هدف اصلی باشگاه جهت حضور در لیگ، کسب تجربه است

  • کد خبر : 52201
  • 17 دی 1399 - 2:47
لیلا باقری بازیکن تیم سنگ آهن بافق یزد تنها هدف این باشگاه برای حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور را کسب تجربه دانست.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیلا باقری بازیکن آینده‌دار تیم ملی هندبال جوانان کشورمان و باشگاه سنگ آهن بافق یزد در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: امسال باوجود محدودیت هایی که وجود داشت، تمرینات انفرادی، توپی و بدنسازی خود را از اردیبهشت ماه شروع کردم تا به ۱۰۰ درصد آمادگی‌ بدنی خود دست پیدا کنم.

باقری ادامه داد: امسال توانستم در اولین سال حضور خود در لیگ برتر کشور در خدمت باشگاه خوب و باشخصیت سنگ آهن بافق باشم. تمرینات ما از شهریور ماه شروع شد و توانستیم با ۹۰ درصد آمادگی، تیمی خوب روانه مسابقات کنیم.

وی همچنین گفت: در مسابقات لیگ که در مهرماه برگزار شد تیم ما با ۷۰ درصد بازیکنان جوان و بومی پا به این رقابت ها گذاشت. خوشبخاته توانستیم نتایج قابل قبولی را بدست بیاوریم و دور اول مسابقات به عنوان پدیده لیگ خود را معرفی کنیم.

بازیکن سنگ آهن بافق در مورد لیگ امسال گفت: امسال با توجه به شرايطي كه بر دنيا حاكم است و محدود شدن تمامي رشته ها در عرصه ورزش، ليگ برتر هندبال بانوان با مشكلاتي مواجه شد، اما با رعايت قوانيني كه فدراسيون قبل از مسابقات در نظر گرفته بود، تمامی تيم ها فقط با انجام دادن تست PCR مجوز حضور در رقابت ها را داشتند. با این وجود در انتهاي مرحله رفت مسابقات بازیکنان اكثر تیم ها به بيماري كرونا مبتلا شدند که متاسفانه برنامه ريزي دقيقي از طرف فدراسيون براي افراد مبتلا به اين بيماري در نظر گرفته نشده بود. یک ماه وقفه تا شروع دور برگشت لیگ باعث شد به علت ضعف بدني شديد، تیم ها بازيكنان اصلي خود را در اختیار نداشته باشند، در نتيجه همین عامل سبب شد در دور برگشت نتوانیم نتايج قابل قبولی كسب كنیم.

باقری خاطر نشان کرد: سنگ آهن بافق به عنوان یک باشگاه نوپا و جوان محور در عرصه هندبال به ويژه بانوان توانسته نمایش خوبی را از خود برجای بگذارد و این دوره شاهد لیگ پویایی از تمام تیم های باسابقه و همچنین تیم های نوظهور هستیم، به دلیل اینکه اکثر تيم ها بازیکنان جوانی در اختیار دارند و ترکیب آنها با بازیکنان باتجربه باعث شده لیگ از سطح کیفی بسیار بالایی نسبت به سال های گذشته برخوردار باشد. امیدوارم که بتوانیم در دور دوم مسابقات نتایجی که مدنظر باشگاه و کادرفنی است را کسب کنیم.

وی در پایان افزود: جا دارد از مدیرعامل محترم باشگاه جناب آقای کاظمی که با حمایت‌های کم‌نظیرشان این فرصت را در اختیار ما بازیکنان جوان قرار دادند که بتوانیم در لیگ برتر عرض اندام کنیم، تشکر کنم. همچنین می‌خواهم از آقای جمشید اوجی مربی بدنساز بنده که خیلی برای من زحمت کشیدند و از کادر فنی کار بلد که همه‌جوره به ما اعتماد کردند، تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم. معتقدم هر جا سرمایه گذاری درستی بهر ویژه در رده سنی جوانان انجام شود، قطعا نتایج مثبتی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52201
  • نویسنده : ابراهیم خداجو
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.