12
هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان

ذوب آهن 3 پیکان صفر | ذوب آهن برتر، پیکان پراشتباه

  • کد خبر : 52217
  • 18 دی 1399 - 17:09
ذوب آهن 3 پیکان صفر | ذوب آهن برتر، پیکان پراشتباه
در آغاز هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان امروز ذوب آهن با پیروزی 3 بر صفر برابر پیکان امید خود به تعقیب سایپا را حفظ کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و ذوب آهن در بازی حساس امروز پیکان را از پیش رو برداشت.

در این بازی دو تیم مدعی قهرمانی در شرایطی با هم روبرو شدند که ذوب آهن در مسابقه نخست خود به سایپا باخته بود و شکست در بازی امروز می توانست به معنای پایان امید ذوب آهن به قهرمانی باشد.

در زمین مسابقه اما گاندوها در مقابل حریف پراشتباه در روی تور، در 3 ست به پیروزی رسیدند آن هم در مسابقه ای که با وجود استفاده از ویدئو چک حاشیه های زیادی داشت و در 2 نوبت، بازی در زمانی طولانی متوقف شد.

در ست اول این مسابقه ذوب آهن 25 بر 22 به پیروزی رسید. تلاش پیکان در ست دوم گرچه این تیم را تا امتیاز 23 پیش برد اما در نهایت باز هم ذوب آهن فاتح این ست شد.

نمایش درخشان فاطمه عنایت، بازیکن جوان و تازه وارد ذوب آهن از باریج اسانس، نقش بسیار مهمی در برتری امروز گاندوها برابر پیکان داشت. ندا چملانیان و آیتک سلامت که به تناوب در جریان بازی، جایگزین یکدیگر می‌شدند عملکردی کم نقص در این مسابقه داشتند.

آخرین امید پیکان نیز در ست سوم با شکست 25 بر 20 از دست رفت تا شاگردان میترا شعبانیان پس از پیروزی در بازی اول برابر شهرداری قزوین، برای اولین بار در مرحله نهایی بازنده میدان را ترک کنند.

پیکان گرچه امروز در دفاع و دریافت‌ها عملکرد بدی نداشت اما در فاز هجومی به اندازه کافی، زهردار نبود و روز، روز تیم فیروزه‌ای تهران نبود. آن‌ها این فرصت را دارند تا برابر سایپا از اعتبار خود دفاع کنند.

عصبانیت شدید میترا شعبانیان اتفاق مهم بازی بود. شعبانیان هم به عملکرد داوران معترض بود و هم به از عملکرد بازیکنان خود ناراضی بود به طوری که پس از پایان مسابقه بازیکنان پیکان بلافاصله به رختکن رفتند و مدتی نسبتاً طولانی، در رختکن بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.