12
هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان

سایپا ۳ شهرداری قزوین صفر | بدون توقف، پیش به سوی قهرمانی

  • کد خبر : 52221
  • 18 دی 1399 - 18:59
سایپا ۳ شهرداری قزوین صفر | بدون توقف، پیش به سوی قهرمانی
در ادامه هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان ، سایپا برابر شهرداری قزوین پیروز شد تا با ۲ برد در مسیر قهرمانی، پیشتاز شود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و در دومین بازی امروز، تیم سایپا با حساب ۳ بر صفر شهرداری قزوین را شکست داد.

در این بازی شاگردان مریم هاشمی که در هفته اول به برد ارزشمند ۳ بر صفر برابر ذوب آهن رسیده بودند مقتدرانه این نتیجه را برابر تیم شهرداری قزوین و جوانان جویای نامش تکرار کردند.

به نظر می‌رسید این مسابقه، بازی سنگین‌تری برای سایپا باشد اما شهرداری قزوین تیمی خسته نشان داد و در میدان یارای مقابله با حریف باتجربه و نامی خود را نداشت. اکرم قهرمانی حالا هر دو بازی آغازین خود در مرحله دوم را از دست داده است.

سایپا که آشکارا در مسیر قهرمانی گام بر می‌دارد امروز در ست نخست، توان فنی برتر خود را به نمایش گذاشت و قاطعانه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شد. اتکا به مهره‌های تعیین کننده برگ برنده نارنجی پوشان است و چیزی نیز جز این، از سایپا انتظار نمی‌رود.

سایپا در ست دوم و سوم نیز با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۴ پیروز و صاحب پیروزی دوم خود در مرحله نهایی لیگ والیبال زنان شد. شهرداری قزوین در ست سوم شکست را پذیرفته بود.

سایپا در هفته سوم این مرحله از لیگ برتر والیبال بانوان در دربی خودروسازان برابر پیکان به میدان می‌رود و سپس آماده می‌شود تا در دور برگشت با حفظ روند کنونی، قهرمانی خود را مسجل کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.