12
قم و مازندران با ۲ پیروزی متوالی شروع کردند

گلنوش سبقت اللهی ؛ ستاره هفته اول و دوم لیگ تپانچه

  • کد خبر : 52223
  • 18 دی 1399 - 18:34
گلنوش سبقت اللهی ؛ ستاره هفته اول و دوم لیگ تپانچه
هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی تپانچه بانوان امروز برگزار شد و گلنوش سبقت اللهی چهره باتجربه تپانچه ایران ستاره این هفته بود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس رسانه دختران قهرمان ایران؛ در مسابقات هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی تپانچه بانوان امروز گلنوش سبقت اللهی با سبقت از رقبای خود در فینال، نفر اول این مسابقات شد.

در این رقابت‌ها که در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد ۷ تیم شرکت کننده در قالب ۲ هفته مسابقاتی به میدان رفتند که تیم‌های هیئت قم و هیئت مازندران تیم‌هایی بودند که هر ۲ بازی خود را با برد پشت سر گذاشتند.

از هفته اول، هیئت قم برابر ارسنجان فارس پیروز شد، امید صدرا رایمون را برد و هیئت مازندران از سد هیئت کرمان عبور کرد.همچنین از مسابقات هفته دوم تیم هیئت قم از سد هیئت کرمان گذشت، مازندران امید صدرا را از پیش رو برداشت و ارسنجان فارس برابر مقاومت صاحب برتری شد.

در فینال مسابقات، در حالی که چشم‌ها به هانیه رستمیان تیرانداز المپیکی ایران دوخته شده بود گلنوش سبقت اللهی چهره باتجربه تپانچه ایران درخشید و به نمایندگی از تیم امید صدرا، قهرمان شد.

آمیتیس جعفری دیگر تیرانداز مجرب لیگ که برای تیم هیئت قم مسابقه می‌دهد دوم شد. او در فصول اخیر تیرانداز ثابت قمی ها بوده است. هانیه رستمیان از تیم مقاومت رتبه سوم را به دست آورد. او برای المپیک توکیو آماده می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.