17
در هفته سوم و چهارم رقم خورد

درخشش مهتا عبداللهی و گیسا بایبوردی در لیگ تیراندازی با کمان

  • کد خبر : 52310
  • 19 دی 1399 - 11:01
درخشش مهتا عبداللهی و گیسا بایبوردی در لیگ تیراندازی با کمان
هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان با درخشش مهتا عبداللهی و گیسا بایبوردی در ریکرو و کامپوند به پایان رسید.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان در رده بانوان، یادواره شهدای سلامت عصر پنج شنبه 18 دی برگزار شد.

در هفته سوم و در ماده ریکرو بانوان تیم‌های آکادمی راد و اشتادسازه با نتیجه مشابه 5 بر صفر به ترتیب مقاومت عاشوری آذربایجان شرقی و فولاد مکران را شکست دادند.

در هفته چهارم این رقابت‌ها نیز فولاد مکران 3 بر 2 از سد آکادمی راد گذشت و دانشگاه آزاد نیز با نتیجه 4 بر یک برابر مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری دست یافت.

در هفته سوم کامپوند بانوان تیم‌های فولاد مکران و آکادمی راد با نتیجه 4 بر یک به ترتیب برابر محبوب تهران و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسیدند و مس کرمان نیز 3 بر 2 مقابل هیئت چهارمحال و بختیاری به پیروزی رسید.

هفته چهارم لیگ برتر کامپوند بانوان نیز امروز پیگیری شد و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی 3 بر 2 از سد فولاد مکران گذشت و مس کرمان 5 بر صفر محبوب تهران را شکست داد و آکادمی راد نیز 4 بر یک هیئت چهارمحال و بختیاری را از پیش رو برداشت.

در جدول رده بندی لیگ کامپوند تیم آکادمی راد با 17 امتیاز پیشتاز است و مس کرمان با 13 امتیاز در رده دوم قرار دارد و هیئت چهارمحال و بختیاری و مقاومت عاشورای تبریز در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

در جدول لیگ ریکرو نیز تیم اشتاد سازه مشهد با 12 امتیاز در صدر است و دانشگاه آزاد و آکادمی راد با 9 امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در مسابقات کامپوند، گیسا بایبوردی کماندار جوان تیم آکادمی راد با 349 امتیاز اول شد و راحله فارسی کماندار تیم مس کرمان با 347 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

پریسا سپاهانی از مقاومت عاشورای تبریز با 346 امتیاز، الهام قدیم پور و آرزو ریحانی از آکادمی راد با 341 امتیاز سوم، چهارم و پنجم شدند

در مسابقات ریکرو عنوان نخست به مهتا عبداللهی کماندار تیم دانشگاه آزاد اختصاص یافت که 309 امتیاز به دست آورد و شیوا شجاع مهر از تیم اشتاد سازه مشهد با همین امتیاز دوم شد.

همچنین آیتک جلوسیان از دانشگاه آزاد با 308 امتیاز مریم نادعلی از دانشگاه آزاد با 307 امتیاز و پارمیدا قاسمی از اشتاد سازه مشهد با 304 امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52310
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.