13
لیگ برتر بسکتبال بانوان

مهرام ۶۲ نامی نو اصفهان ۴۹ | سقوط اصفهان در کوارتر چهارم

  • کد خبر : 52319
  • 19 دی 1399 - 12:26
مهرام ۶۲ نامی نو اصفهان ۴۹ | سقوط اصفهان در کوارتر چهارم
در ادامه دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم مهرام تهران در مسابقه‌ای حساس برابر نامی نو به پیروزی رسید.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس رسانه دختران قهرمان ایران؛ لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز جمعه 19 دی دنبال شد و مهرام فاتح مهم‌ترین مسابقه امروز شد.

مهرام با هدایت نیکا بیک لیکلی در بازی برابر نامی نو با وجود این که در کوارتر نخست 15 بر 11 بازنده شد و در کوارتر دوم 16 بر 16 به تساوی رسید اما در نیمه دوم ورق را برگرداند و اوج هنر مهرامی‌ها کوارتر پایانی بود.

مهرام در کوارتر سوم 14 بر 11 پیروز شد تا با یک امتیاز کمتر قدم به کوارتر پایانی بگذارد اما این کوارتر، برای تیم نیکا طوفانی بود. آن‌ها 21 پوئن کسب کردند در حالی که نمایش ضعیف نامی نو اجازه نداد این تیم بیش از 7 پوئن به دست بیاورد که عملکردی ناامید کننده برای زردهای اصفهان بود.

ترکیب اولیه نامی نو را در این بازی ناهیده اسدی، لوسینه آسادوریان، مژگان خدادادی، معصومه اسماعیل زاده و سارا اعتماد با هدایت آزاده زمان پور تشکیل دادند. زمان پور در این بازی از فاطمه شهریاری در خلال بازی استفاده کرد و دقایقی نیز به نسرین فلاح و پرنیا اثنی عشری بازی داد.

در ترکیب آغازین مهرام تهران نیز شادی عبدالوند، نگین رسولی، ماریا آوی، الکساندرا بگنیسیچ و تینا عیساییان به میدان رفتند. نیکا بیک لیکلی همچنین سحر نجفی را به عنوان یکی از مهره‌های مهم تیمش به ترکیب مهرام اضافه کرد و چند دقیقه‌ای نیز از وجود سمیه ثابت زاده و ساناز اسکندری استفاده کرد.

تینا عیساییان در این بازی برای مهرام با 14 امتیاز و 18 ریباند دبل دبل کرد. او 3 توپ ربایی نیز داشت. الکساندرا بگنیسیچ 16 پوئن برای مهرام گرفت و شادی عبدالوند رها شده از بند آسیب دیدگی 15 پوئن و 4 توپ ربایی ثبت کرد.

در ترکیب نامی نو، مژگان خدادادی 12 امتیاز به دست آورد و 5 توپ ربایی نیز داشت و سهم کاپیتان معصومه اسماعیل زاده 8 امتیاز و 10 ریباند بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.