12
تلاش قهرمان برای اعاده حیثیت

پیروزی قاطع گروه بهمن در لیگ برتر بسکتبال بانوان

  • کد خبر : 52329
  • 19 دی 1399 - 17:11
پیروزی قاطع گروه بهمن در لیگ برتر بسکتبال بانوان
در دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم بهمن تهران در مصاف با پاز تهران به پیروزی رسید و در رده سوم جدول گروه یکم لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس رسانه دختران قهرمان ایران؛ در دومین بازی امروز لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم گروه بهمن به مصاف پاز تهران رفت و موفق شد حریف خود را 86 بر 48 شکست دهد.

بهمن پس از شکست اندوه بار با اختلاف یک پوئن برابر نارسینا، به این بازی آمد و برای فراموشی شکست روز پنج شنبه به برتری برابر پاز نیاز داشت و این برتری قابل پیش بینی بود و آن ها را در کورس برای کسب رتبه بهتری نسبت به رقبای سرسخت گروه یک نگاه داشت.

در کواتر نخست این دیدار دو تیم بازی پایاپای را ارائه دادند و بهمن با نتیجه ۱۸به ۱۴ به پیروزی رسید، اما در کوارتر دوم پاز کنترل بازی را از دست داد و در نتیجه، این کوارتر با برتری مطلق بهمن با امتیاز ۳۲ به ۱۱ خاتمه یافت.

پیروزی بهمن در کوارترهای سوم و چهارم با نتایج 16 بر 12 و 20 بر 11 تثبیت شد. گروه بهمن با این پیروزی در رده سوم جدول 7 تیمی گروه یک قرار گرفته است.

بهمن تنها یک بازی دیگر در مرحله گروهی در پیش دارد و تلاش می‌کند با حفظ جایگاه سوم وضعیت بهتری برای ادامه راه داشته باشد. تیم شکست ناپذیر فصل گذشته در این فصل در حالی که هنوز دور مقدماتی به پایان نرسیده 4 بار شکست خورده است.

آنا بهشتیان با ۱۸ پوئن، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود. او 7 ریباند، 3 پاس منجر به گل و 3 بلاک شات نیز داشت. کیمیا یزدیان طهرانی نیز در این بازی 15 امتیاز به دست آورد و برای ثبت دبل دبل یک ریباند کم آورد.

کاپیتان دلارام وکیلی با 14 امتیاز در 20 دقیقه حضور در میدان و گلشید امیدیان با 14 امتیاز در 24 دقیقه حضور در میدان به کار خود در این بازی پایان دادند.

در ترکیب پاز، مریم محمدبیگی، فاطمه همتی نسب و سیمین حبیبی عصر به ترتیب 10، 9 و 7 پوئن برای پاز کسب کردند. همتی نسب در صورت کسب یک پوئن بیشتر می‌توانست دبل دبل کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.