13
نارسینا 93 سینام مشهد 48

روزگار شیرین | نهمین پیروزی متوالی نارسینا در لیگ برتر بسکتبال بانوان

  • کد خبر : 52341
  • 19 دی 1399 - 20:37
روزگار شیرین | نهمین پیروزی متوالی نارسینا در لیگ برتر بسکتبال بانوان
نارسینا با کسب یک پیروزی دیگر تعداد بردهای خود در لیگ برتر بسکتبال بانوان را به عدد 9 رساند و حالا در آستانه پایان مرحله گروهی با صدرنشینی قرار دارد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس رسانه دختران قهرمان ایران؛ در ادامه دیدارهای گروه یک لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز تیم نارسینای تهران در مسابقه ای آسان برابر تیم سینام مشهد 93 بر 48 به پیروزی رسید.

تیم ندا عسگرنیا در ادامه فصل رویایی خود توانست نهمین برد پیاپی را به چنگ بیاورد. نارسینای او با قدرت در صدر جدول گروه یک است و 2 بازی دیگر تا پایان این مرحله در پیش خواهد داشت.

در این بازی، نارسینا در کوارتر نخست 23 بر 6 پیروز شد و در کوارتر دوم 19 بر 15 به برتری رسید. برتری 20 بر 14 در کوارتر سوم و 31 بر 13 در کوارتر چهارم، ادامه راه نارسینا در این بازی بود.

ایجه ئوما آجمبا با کسب 13 امتیاز و 13 ریباند در این بازی برای نارسینا دبل دبل کرد اما آنیتا فتح اللهی با 16 امتیاز و 5 توپ ربایی، چهره پرفروغ نارسینا در این مسابقه بود.

عسگرنیا در ترکیب اولیه نارسینا، شوماری هریس، ایجه ئوما آجمبا، یاسمن محمدی، المیرا اربابی نژاد و یکاترینا فولادوند را به میدان فرستاد. پیونیک آراکلیان و آنیتا فتح اللهی به همراه انیس مرادی امروز مهره‌های مهم نارسینا بودند که دقایق زیادی بازی کردند و عملکرد خوبی نیز داشتند.

آزاده محمدی، غزاله کاظمی، شراره ملک، پریسا اسدی و آذر زواری نیز ترکیب اولیه سینام مشهد را تشکیل دادند. سینام نسرین هروی، شکیبا عبداللهی، ویانا باغبان و مهتا شهبازی مقدم را نیز در این بازی در ترکیب خود به کار گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. فامیل اربابی نژاد هست نه اعرابی
    لطف میکنید تصحیح بفرمایید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.