13
قشقایی دوباره یازده تایی شد

برد بزرگ بوشهری‌ها در انزلی و توقف وچان در لیگ برتر فوتبال بانوان

  • کد خبر : 52345
  • 19 دی 1399 - 21:10
برد بزرگ بوشهری‌ها در انزلی و توقف وچان در لیگ برتر فوتبال بانوان
هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنح مسابقه و برد بزرگ بوشهری‌ها در انزلی، توقف وچان و ادامه تیره روزی‌های قشقایی شیراز همراه بود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان امروز برگزار شد و در 5 بازی از گروه یک و دو مقدماتی، 24 گل به ثمر رسید و نتایج 2 مسابقه، یک طرفه بود.

عجیب‌ترین نتایج امروز در استان کرمان رقم خورد. در سیرجان، شهرداری این شهر برابر قشقایی شیراز 11 بر صفر به پیروزی رسید. قشقایی که به سختی و با توان فنی غیر قابل مقایسه با رقبا وارد کارزرار شده در حالی امروز 11 گل از حریفش خورد که هفته گذشته در بازی رفت نیز 11 گل از سیرجان دریافت کرده بود.

افسانه چترنور (۵ گل) ملیکا متولی (۲ گل) لیلا معلم، هستی فروزنده، رقیه جلال نسب و زهرا علیزاده برای شهرداری سیرجان در این بازی گلزنی کردند.

دیگر نتیجه یک طرفه دیگر امروز در گروه یک رقم خورد جایی که شهرداری بم در ورزشگاه فجر این شهر 7 بر صفر برابر همیاری آذربایجان غربی به برتری رسید.

مونا حمودی در این مسابقه برای تیم مرضیه جعفری هت تریک کرد. گل اول او در ثانیه 21 بازی به ثمر رسید که سریع‌ترین گل این فصل به شمار می‌رود. سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر البته متعلق به سارا قمی است.

در این بازی بهناز طاهرخانی (۲ گل) فروغ موری و فاطمه گرایلی برای شهرداری بم موفق به گلزنی شدند. این پیروزی، از نظر روانی به قهرمان فصل گذشته کمک می‌کند. آن‌ها در هفته‌های گذشته از تیم مقتدر گذشته فاصله داشته‌اند.

در دیگر بازی گروه یک در روزی که سپاهان استراحت داشت پنالتی سارا سبزواری در کرج، ذوب آهن را برابر هیئت البرز یک بر صفر پیروز کرد تا ذوب آهن به همراه شهرداری بم در جدول گروه یک 10 امتیازی شود. سپاهان با یک بازی کمتر و 12 امتیاز صدرنشین این گروه است.

اما در ادامه دیدارهای گروه دوم و پس از برتری 11 گله سیرجانی‌ها برابر قشقایی، سارگل بوشهر در انزلی دست به کار بزرگی زد و به لطف 2 گل از سلاله شاطری موفق شد تک گل صفورا جعفری را بی اثر کند و ملوان را در بندر شمالی دو بر یک شکست دهد.

در سنندج، وچان کردستان میزبان پالایش گاز ایلام بود و برابر این تیم یک بر یک متوقف شد که نتیجه مناسبی برای وچان به حساب نمی‌آید. فاطمه قاسمی برای وچان و عاطفه ایمانی برای ایلام گلزنی کردند.

در گروه دوم، سیرجان در صدر، دست نیافتنی به نظر می‌رسد و توقف امروز وچان موقعیت این تیم در رده دوم را متزلزل کرده است گرچه آن‌ها هنوز هم نسبت به ایلام رده سنی یک بازی بیشتر و 6 امتیاز بالاتر دارند و پیش بینی می‌شود با همین رتبه دوم به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.