پیروزی پردردسر سپاهان برابر سنگ آهن بافق در لیگ هندبال بانوان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13
نیمه مربیان از آن طلایی پوشان شد

پیروزی پردردسر سپاهان برابر سنگ آهن بافق در لیگ هندبال بانوان

  • کد خبر : 52382
  • 21 دی 1399 - 13:07
پیروزی پردردسر سپاهان برابر سنگ آهن بافق در لیگ هندبال بانوان
سپاهان با وجود شکست در نیمه نخست، توانست برنده نهایی دیدار برابر سنگ آهن بافق در دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان باشد و سنگ آهن فقط یک نیمه، شگفتی ساز بود.

به گزارش” آی دبلیو اسپورتس “رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان از امروز یکشنبه 21 دی در تالار هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد و سپاهان پیروز اولین دیدار بود.

سپاهان اصفهان پس از صدرنشینی در جدول مرحله اول، دومین مرحله را نیز امروز در حالی با برد 25 بر 18 برابر سنگ آهن بافق آغاز کرد که در نیمه نخست غافلگیر شد و برای یک پیروزی قابل پیش بینی با دردسر مواجه شد.

تیم فاطمه محمدخانی که امسال برای قهرمانی می جنگد در این بازی در نیمه نخست 9 بر 13 بازنده به رختکن رفت اما در نیمه دوم و تعیین کننده، سپاهان از خواب برخاست و توانست به تدریج برتری فنی خود را بر حریف، تحمیل کند.

در نتیجه، سپاهان با عبور از 10 دقیقه آغازین نیمه دوم توانست از حریف پیشی بگیرد و در نیمه‌ای که نسبت به حریف سرتر بود و بافقی‌ها افتی شدید را پشت سر می‌گذاشتند، 25 بر 18 فاتح این پیکار شد.

لیلا باقری بازیکن تیم سنگ آهن بافق در اواخر مسابقه آسیب دید و از زمین مسابقه بیرون رفت. این رقابت‌ها در مرحله دوم امروز و طی 3 روز آینده ادامه خواهد داشت. ملاک ترکیب مرحله دوم، رتبه تیم‌ها در دور اول این مسابقات است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.